Vauvavakuutuksen varaus + luontaishoitotutkimukset?

  • Ketjun aloittaja saalivaali
  • Aloituspäivämäärä
S

saalivaali

Vieras
Hei!

Vauvavakuutuksen varausta hakiessa oletteko laittaneet (jos teillä siis on ollut) mahdollisia käyntejä luontaishoito/homeopaatti ym. tämän koulukunnan ihmisellä? Luontaishoitajilla/terapeuteillahan on siis erinäisiä mittareita, joilla voivat tutkia kehon tilaa (jopa sisäelinten toimivuutta?) ja antaa suosituksia luontaistuotteista. Itse tätä kysyttyäni, ovat vakuuttaneet, etteivät ne ole mitenkään länsimaiseen lääketieteelliseen tutkimukseen verrattavia.

Lapsivakuutuksen varaus tod.näk. seuraava vakuutus mitä haetaan. Mitään paikkaa hakemuksessa ei tuon kaltaiseen kyllä ole. Lääkärin tekemiä diagnooseja tai lääkityksiä, mitä siinä kysytään, ei minulla ole.
Tulin vain pohtineeksi tätä omaa homeopaattista käyntiäni... Luulin nimittäin menneeni vitamiinimittaukseen, mutta sainkin tietoa paljon muustakin - haluamattani, hieman säikähdin ja hämäännyin. Juttelin myöhemmin ko. ihmisten kanssa ja vakuuttivat kuten edellä sanoin, ettei se ole mitenkään länsimaiseen lääketieteeseen verrattavissa oleva mittaus ja jota ei tarvitse ottaa niin, kuin sen itse ehkä otin... Vakuutusyhtiön kuulemma ymmärtämättä siitä vielä vähempää kuin minä itse. En nyt ole lääkäriin tämmöisen mittauksen johdosta menossa. Suoraan sanottuna ärsyynnyin, kun vakuutusasiakin tuli mieltäni painamaan
 
Takaisin
Top