Vauvautuneet Turun läheisyydellä ??

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mamuska
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sä kun Miu ilmeisesti oot kova googlailemaan, tässä sulle yks faktatieto lisää [;)]

Piikkiön kunnan toiminta on päättynyt 31.12.2008, ja kunta on kuntaliitoksella liitetty 1.1.2009 alkaen osaksi Kaarinan kaupunkia. [:D]

Hahah, melko hiljaiselta näyttää tällä palstalla... [:D]

Täällä myös ilmoittautuu yksi turkulainen. Tosin en ole juurikaan kirjoitellut aikaisemmin, mutta ajattelin aloittaa, jos kellään ei ole sitä vastaan mitään. Aikaisemmin se ei vaan tuntunut omalta jutulta, mutta huomaan nyt kaipaavani vertaistukea ja äitiseuraa... [:)]

Sirkku mukaan vaan [:D] Itsekin olen vielä aika uusi tuttavuus täällä elokuisten puolella. Ennen syntymää kirjoittelin lähinnä heinäkuisissa koska laskettu aikani oli 25.7. Riia-Maria päätti kuitenkin odotuttaa itseään ja syntyikin vasta 3.8. [:)]

Mukavaa että on muitakin Turkulaisia täällä! Ilmeisesti suurin osa kirjoittajista on kuitenkin pääkaupunkiseudun läheisyydestä...

Ite olen salosta ja joskus tulee turussa käytyä. Olettako te turussa nähneet ollenkaan?

Täällä yksi turkulainen lisää. Ilmeisesti tämän palstan turkulaiset/turun lähiseutulaiset eivät ole järjestäneet mitään miittiä, mut täällä on yks osallistuja, jos sellaiseen löytyy muiltakin kiinnostusta [:)]

Jihuu, hitaasti mutta varmasti Turkulaisetkin ilmoittautuvat. Minä myös ehdottomasti mukana jos vaan jollain on aikaa ja kiinnostusta järjestää miittiä [:)]

Mä olen näemmä niin epäsosiaalinen, etten ole tähän vastannut lainkaan..

Eli minä myös Turusta.

Sitten kysymys: onko muut turkulaiset jo käynyt vauvakerhoissa/kahviloissa, muskareissa, vauvauinnissa tms. järjestetyssä toiminnassa? Mielelläni kuulisin kokemuksia ja mielipiteitä [:)]

Me ei olla käyty missään, mutta mitä olen muskareita katsonut, Turun konservatorion sivuilla lukee, että vauvamuskareihin on vielä tilaa. Lisäksi MLL:lla on muskareita, joihin voi osallistua kertamaksulla (2,5 € ei-jäseneltä). Seurakunnan muskarit taitavat olla täynnä, ainakin oman seurakunnan sivuilla luki niin.

Vauvakerhoista tai perhekahviloista mulla ei ole mielikuvaa, mutta niihin ei taida olla samanlaista ilmoittautumista kuin muskareihin, vauvajumppiin tms.

Niin ja vauvajumppaa on Jumppalassa (Sport-Areena) Räntämäessä maanantaisin, en muista kellonaikaa. Meidän neuvolan seinällä oli mainos ja siinä luki, että mukaan voi mennä kesken kaudenkin.

Meidän ei ole tullut lähdettyä vielä mihinkään tuollaisiin, kun tytöllä menee suurin osa päivästä unten mailla. Vaikka toisihan se vähän rytmiä ja vauvastakin voisi olla mukava nähdä muita vauvoja. Nyt hän katselee suurimman osan hereilläoloajastaan äitinsä naamaa [8|]

Mun on monena viikkona tehnyt mieli käydä katsastamassa tuo MLL:n vauvakerho, se on vaan tosi aikaisin (tai siis Elsa herää vasta 10 jälkeen..)

Samaten yritin etsiä englannnkielistä muskaria, että typy voisi käydä isänsä kanssa, ei löytynyt. Saisivat hiukan uusia lauluja, välillä tuntuu että alan kirkua jos kuulen baa baa black sheepin vielä yhdenkin kerran..

Me ilmoittauduimme tänään MLL:n Tanssitan vauvaa -ryhmään, joka alkaa 12.1. Tuo on jonkinlainen vauvajumppa, kestää 10 kertaa ja maksaa 30 euroa.

http://varsinaissuomenpiiri-mll-fi-bin.directo.fi/@Bin/3afe982bb1df49ff4f85f1d37b365bcb/1291110099/application/pdf/159682/Tanssitan%20vauvaamainos12.pdf

Tosta alkaa myös toinen ryhmä 4.1.

Takaisin