vauvauinti helsingissä?

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja RR
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

RR

Silmät suurina ihmettelijä
Heippa!

Oletteko käyneet lastenne kanssa vauvauinnissa? Millaisia kokemuksia siitä? Etenkin kiinnostaa Helsingin seudun kokemukset ja paikat, mutta saa tässä ketjussa muunkin maan vauvauinneista keskustella [:)]

Suositteletteko jotain tiettyä paikkaa. Ja kovasti kiinnostaa harrastuksen suosion vuoksi, että missä vaiheessa pitää ilmoittautua?
 
Mieheni on varsinkin tooosi kiinnostunut vauva unnista ja saas nährä missä sitten aloitetaan. mutta hei mäkin tahdon tietää lisää!
 
Omaa kokemusta ei vielä ole, mutta ihan pirun kysyttyjä on paikat! Samoin, jos tahtoo taaperoikäisen kanssa harrastaa vesipeuhulaa tai perhesukellusta, niin kannattaa jo parivuotias ilmottaa jonoon! Etenkin perhesukellusta, kun sitä ei tällä hetkellä tarjoa kuin yksi seurakombo (siis kahden sukellusseuran yhteinen) ja jono on tälläkin hetkellä pitkä - tiedän, koska olen itse ohjaajana :D

Mä itse aattelin ilmottaa meidät hetimiten, ehkä jo tossa joulukuun alussa soittelen ja kyselen, tuonne Folkhälsanin ryhmään. Kallistahan se on, mutta itse tällaisena vesieläjänä en suostuisi missaamaan kokemusta...

Helsinkiläiset ystäväni ovat kehuneet Pikkudelfiinien ryhmää...
 
Takaisin
Top