Vauvaohjelmat telkkarista.

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Grenie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Grenie

Näppärä viestien naputtelija
Minkälaisia vauvaohjelmia olette kattoneet? Minä olen yrittäny katsoa nelosen sairaala-ohjelmaa sekä vatsasta maailmaan ohjelmaa. Vauvat on niin suloisia pieniä [:)] Mitähän niitä muita ohjelmia olisi?
 
Mä oon joskus sattumalta kattonu sitä Vanessa ja pikkuväki-ohjelmaa, tulee liviltä. Siin on ollu välil jotain ihan fiksujakin juttuja.
En kyl osaa edes sanoo milloin se tulee, ku aina on tullu niin ku sattumalta, ku oon surffaillu kanavilla.
Joku useamman lapsen vanhempi saattaa pitää sitä ihan tyhmänä ja yksinkertasena, mut näin esikoista odottaessa on kiva, että siinä kerrotaan asioista aiika yksinkertasesti. Ja kesto vaan sen puoltuntia, niin ei tuu liikaa infoa kerralla[:D]
 
Neloselta tuli ainakin vielä jokin aika sitten Vauva tulossa-niminen ohjelma. En erityisemmin tykännyt.. Yksi jakso jäi erityisesti mieleen. Siinä joku nainen jenkkilästä synnytti ja sali oli täynnä väkeä. Nainen pyysi muita rukoilemaan "että saisi lapsen ulos". Sitten se huusi ponnistusten välillä jotain "thank you jesus, thank you" ja muutenkin antoi kaiken kunnian synnytyksestä isolle J:lle. En ole mitenkään uskonnollinen ihminen, joten lähinnä huvitti se touhu. Itsehän se nainen vauvan synnytti eikä jeesus [:D][:D] Anteeksi jos nyt loukkaan jonkun uskonnollista vakaumusta.

Nelosen Sairaalaa on tullut nyt seurattua kun se tulee taas ennen Salkkareita eikä samaan aikaan [:D] Välillä tekee pahaa katsoa niitä keskosvauvoja, mutta se hoitsu on niin positiivinen ja pirteä että säälisurkuttelu-olo jää vähemmälle.
 
Mä olen yrittänyt vähän vältellä noita ohjelmia, kun toistaiseksi synnytys ei vielä pelota, mutta pelkään, että jos näen jotain kauhujuttuja, niin sitten alkaa pelottaa... Kovasti ne kyllä kiinnostaisivat.

Onko siinä Vanessa ja pikkuväki ohjelmassa enemmän vanhempia lapsia vai myös ihan jotain vauvajuttuja?
 
Takaisin
Top