Vauvan työnimi

Zeinika

Näppärä viestien naputtelija
Onko muiden vauvoilla niin sanottua työnimeä? Meidän vauvan työnimi on Humps :)
 
Meillä ei työnimeä vielä oo, meidän 2,5 ween mielestä meille ei voi tulla ku tiri-vauva.. Voi sitä pettymystä ku ei se ookkaa tiri-vauva.. :'D
 
Hah, meille taidettiin viimein saada työnimi! Olin jo ihan huolissani, kun en tiennyt miten nyt alkaa pikkusta nimittää. Kyselin tuossa siis mieheltä, että onko kiinnostunut lähtemään seuraavaan ultraan mukaan ja vastaus oli, että eihän siitä nyt vielä edes paljo mitään nää, kun se on vaan sellanen 'blob'. :'D Ihan huumorilla tuli siis tämä heitto ja työnimi oli syntynyt :D
 
Meidän vaavi sai nimen Lituska kun ihan ensimmäisillä viikoilla alkio on vaan sellainen litteä solukerros kohdun seinämässä, joten Lituska:wink vaikka kaveri on jo erittäin ei -litteä, niin nimi on jääny:)
 
Mä päätin jo yläasteella (yli 10 v sitten), että ensimmäisestä lapsesta tulee Oliivi, joten se toimi työnimenä ennen raskautta. Nyt kuitenkaan se ei tuntunut sopivalta. Ensimmäisen ultran jälkeen mies keksi Ässän ja nimi on nyt tainnut jäädä jäädäkseen :)
 
meidän masuasukkia kutsutaan marsuksi :D
ensimmäisessä ultrassa mieheni sanoi että pikkuinen näyttää aivan marsulta ja siitä se lempinimi sitten sai alkunsa :)
 
Me mietittiin miehen kanssa ekaa kertaa nimi asiaa ku oltiin espanjassa lomailemassa ja oltiin päätetty et sitten kerrotaan raskaudesta sukulaisille ku tullaan takas reissusta. Hirvee vääntö mun yllätykseks saatiin aikaan ja lopulta mihin molemmat oli tyytyväisiä ni oli Toukka joten se jäi siihen asti kunnes mietittiin oikeeta nimeä ja nyt häntä kutsutaan jo ihan sit oikeella nimellä niin sukulaisten kun kavereidenkin kesken:)
 
Takaisin
Top