TeSu82
Jostain jotain jo tietävä
Laitan tälläisen ketjun tänne nyt sitten, kun tuntuu että ainakin itseä mietittyttää mitä tarvikkeita tarvii jne. Olen ajatellut tosiaan että me pyritään menemään mahdollisimman vähällä määrällä vaatteita ja ehdottomasti vain pakollisilla tarvikkeilla...säilytystila kun alkaa jo tulla vastaan :)
Meillä esikoinen on ollut syysvauva, mutta eipä mulla silloin ollut hajuakaan mistään kaukalopussista, onko teillä kellään sellaista ollut ja onko se tarpeellinen? Meillä on 68cm toppahaalari tuolla kirppislöytönä ja mietinkin et menisköhän se alkutaival sellaisella kaukalopussilla ja helpottaisiko se kulkemista, kun tuo esikoinen kuiten pitää toimittaa sit syksyllä joka päivä kouluun pitkän koulumatkan vuoksi.
Millaisia ulkovaate ratkaisuja te olette syksyksi suunnitelleet?
Meillä esikoinen on ollut syysvauva, mutta eipä mulla silloin ollut hajuakaan mistään kaukalopussista, onko teillä kellään sellaista ollut ja onko se tarpeellinen? Meillä on 68cm toppahaalari tuolla kirppislöytönä ja mietinkin et menisköhän se alkutaival sellaisella kaukalopussilla ja helpottaisiko se kulkemista, kun tuo esikoinen kuiten pitää toimittaa sit syksyllä joka päivä kouluun pitkän koulumatkan vuoksi.
Millaisia ulkovaate ratkaisuja te olette syksyksi suunnitelleet?