Vauvan potkut sattuu

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Vieras
Mistä se johtuu ku vauvan potkut sattuu kohtuu tai siis toho ala vatsaa vaik sil pitäis olla jo pää siel eli siis liikkeet sattuu rv32´+ nyt ja tänää myös ku kävin pissalla ja nousin sattu kohtuun et jouduin menee takas istumaaan. välillä yölläki ku herään pissalle ni sattuu kohtuun? Eikai se nyt viel meinaa syntyy? 

Voihan se olla etta vauva myos nyrkkeilee. :) Tama oli ainakin meilla jokapaivaista potkujen lisaksi... Toivottavasti viela pari viikkoa pysyy matkassa!

Mulki sattuu noi potkut välil niin hiivatisti et meinaa itku tulla. *Varsinkin kun kylkiluihin potkasee. RV on 28+ Ja pahinta viel se et alkaa tulemaan supistuksia jo. ne vasta sattuukin.. 

Heips, otin tuon asian puheeks neuvolassa ja lääkärillä kun en ymmärtänyt miks se nii oikeen vihloo ja pistää tosi alhaalla ja tunne on kuin pissalla pitäis käydä..no siihen eivä osanneet sanoa mitään ja tämä jäi mua vaivaamaan kun ei kukaan tuttukaan tunnistnut kipuja silloin kun itse olivat raskaana.. Noh, hyvä että sain täältä luettua samankaltaiset kivut potkuista( RV 27 ), eli ei mitään hätää..taitaa vain kyse olla paikkojen herkkyydestä tai nuppusen jäntevyydestä. Rennosti vaan eteenpäin.

Mulla ainakin selvästi vauva laskeutuu aina sen verran esim noustessa, että se tekee kipeää. Alkaa jo painamaan sen verran kohtuun ja maha repsahtanut alaspäin mikä entisestään luo painetta kohtuun. Nyt raskausviikkoja 36. 

joo kyllä ne potkut sattuu, mulla ainakin alkoi jo varmaan just viikoilla 25 vauva potkimaan virtsarakkoon niin se on kanssa tosi inhottavaa, ja vasta sitten hyvälle tuntuukin kun potkii tuohon kylkikaareen. :) Ja joutuu välillä pumppailemaan muutaman kerran sohvalta ylös jne kun nousee :D nytten raskausviikkoja 38+4 ja ai että vielä kun tähän laitetaan yölliset supistukset päälle niin kyllä välillä koetellaan :O 

Mitenkäs on sellanen kun esim.aamusin herätessä ei oikein saa happea, vaikea hengittää ja vauva alkaa just sen ahdistuksen myötä liikkumaan hurjasti. Raskas hengitys saattaa kestää 40min ja kun löytää hyvän asennon niin helpottaa..ihan pyörryttää jos en silloin pääse maate. Onko kellään vastaava tapausta? Tuttu juttu kellekkään? Olen 28 viikkoo menossa ja tämä alkoi n. rv 26. Supisteluista en osaa sanoa että johtuuko, kun ei ole mitään kipuja kumminkaan.. Haluisin niiin tietää,että mistä moinen joka päiväinen johtuu.

Pakko oli tänne tulla kiroittamaan. Tuosta hengityksestä..  Se on ihan normaalia, että on raskaampaa hengittää. Neuvolassa selitettiinki joskus että miksi, mutta en nyt tarkkaan sitä muista. Jotenki se painaa rintakehää ja varsinkin selälleen makaaminen on hankalaa, kun joutuu hengitteleen niin raskaasti. Mukava asento vaan, niin helpottaa :)

Hyvä Impula 10! Kyl mä nyt jaksan kestää kun on projektiin kuuluvaa epämiellyttävää :)
Mut ihana olo on ollut nyt pari päivää, oiskohan nuppunen paremmassa asennossa köllötellyt..toivottavasti pysyykin! :)) Mutta väsymys ei vaan anna periks ollenkaan, onkohan sitten loppuun asti. Energiaa riitäis mutta kroppa ei jaksa. Noh, loppusuora häämöttää :)))

Takaisin