Vauvan odotus -opasta saatavilla neuvoloissa ja apteekeissa

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€ AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Neuvoloista ja apteekeista saa ilmaiseksi meidĂ€n ihanaa Vauvan odotus -opasta. 😊 Ihan kaikki neuvolat ja apteekit ei sitĂ€ valitettavasti jaa, mutta toivottavasti jokaiselle löytyy jommasta kummasta. 😊 Yliopiston Apteekeista opasta ei löydy.

Oletko jo saanut omasi?

LisÀÀ oppaasta voi lukea tÀÀltÀ.

Ainakin edellisessĂ€ raskaudessa mun neuvolassa ei tuota opasta ollut, valitettavasti. Perusteluina oli etteivĂ€t enÀÀ saaneet jakaa mitÀÀn kaupallisia esitteitĂ€! (Sama koski myös hammastahnanĂ€ytteitĂ€)😆 Onneksi apteekista löytyi, tosin vasta kysymisen jĂ€lkeen.

MÀ pyörÀhdin kysymÀssÀ Prisma apteekin sisÀÀnkÀynnin ohi kÀvellessÀni, olivat loppu. Vaan taapero sai kivan rasvauskalenterin, + irroitettavat tarrat siihen sekÀ kivoja monenlaisia osallistu kilpailuun yms pikku lappusia joita kotona innokkaasti tÀyttikin. Ei siis ollut aivan hukkareissu.

MĂ€ oon niin arka sen suhteen ettĂ€ joku tuttu nĂ€kisi mut hakemassa tĂ€llaisia, ettĂ€ en taida uskaltaa edes yrittÀÀ hakea 🙈 :tears:

@Salli13, meidĂ€n apteekissa ainakin oli kassan takana niin muita ostoksia maksaessa sai samaan kassiin vaan lykĂ€ttyĂ€ kirjasen đŸ€­

HyvĂ€ tietÀÀ, ehkĂ€ sitĂ€ sitten itsekin uskaltaisi đŸ«ŁđŸ€­
Varmasti uskallat. Apteekeistahan jakavat monenmoisia esitteitÀ eikÀ kukaan oikeasti kiinnitÀ huomiota varsin "harmaaseen" kirjaseen. Voit ottaa sieltÀ ovensuusta ensin kÀteesi apteekkilehden jonka vÀliin sen vauvaoppaan ensiksi sujautat. Vauva opas on kooltaan lehteÀ puolet pienempi.

PitĂ€nee uskaltaa kĂ€ydĂ€ kysymĂ€ssĂ€ 😊
Muistathan tulla sitten tÀnne pÀivittÀmÀÀn ettÀ kuinka onnistuit vÀistelemÀÀn ne kaikki mahdolliset uteliaat tutut ja puolitutut.
Nyt helteillÀ kun ihmiset pysyy neljÀn seinÀn sisÀllÀ vois olla otollinen hetki sun kannalta sen nopsaan noutoon.

Muistathan tulla sitten tÀnne pÀivittÀmÀÀn ettÀ kuinka onnistuit vÀistelemÀÀn ne kaikki mahdolliset uteliaat tutut ja puolitutut.
Nyt helteillÀ kun ihmiset pysyy neljÀn seinÀn sisÀllÀ vois olla otollinen hetki sun kannalta sen nopsaan noutoon.
No itse asiassa tĂ€llĂ€ taktiikalla onnistuin😂 Apteekissa oli tosin enÀÀ 1kpl 2022-2023 versiota (en oo varma onko pĂ€ivittynyt siis) mutta matkaan lĂ€hti kuitenkin😊

No itse asiassa tĂ€llĂ€ taktiikalla onnistuin😂 Apteekissa oli tosin enÀÀ 1kpl 2022-2023 versiota (en oo varma onko pĂ€ivittynyt siis) mutta matkaan lĂ€hti kuitenkin😊
Hienoa, hyvÀ sinÀ!!

Ihan hiljattain on tullut uusi versio. 😊 Valtavaa muutosta versioiden vĂ€lillĂ€ ei ole, mutta on uusi tarkastettu painos.

Takaisin