Vauvan odotus -opasta saatavilla neuvoloissa ja apteekeissa

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Neuvoloista ja apteekeista saa ilmaiseksi meidän ihanaa Vauvan odotus -opasta. 😊 Ihan kaikki neuvolat ja apteekit ei sitä jaa, mutta toivottavasti jokaiselle löytyy jommasta kummasta. 😊 Yliopiston Apteekeista opasta ei löydy.

Oletko jo saanut omasi?

Lisää oppaasta voi lukea täältä.
 
Onkos kukaan jo hakenut kyseistä opasta? Tää on kyllä klassikko josta löytyy melkein kaikki mahdollinen eli suosittelen. Meiltä löytyy itseasiassa jo useampikin kappale kun jokaisen raskauden kohdalla olen käynyt hakemassa uuden kirjan 😊
 
Mä kävin nappaamassa itselleni viime viikolla ja olen kyllä tykänny tästä tosi paljon.:Smiling Face With Smiling Eyes: Paljon hyvää tietoa näin ensikertalaiselle.
 
Eka apteekki jossa kävin oli tyhjää täynnä tästä oppaasta. Pitänee poiketa seuraavassa😅
 
Eka apteekki jossa kävin oli tyhjää täynnä tästä oppaasta. Pitänee poiketa seuraavassa😅
Minkä ryhmän/ ketjun apteekissa kävit sen tyhjän saamassa? Osaisivatko kertoa että miksi sitä heillä ei ole? Mun ed.raskauden aikaan eräs apteekki piti niitä tiskin takana tapahtuneiden määrin näytösten johdosta. Niitä oli sieltä haettu ja viety läheiselle kirpparille myyntiin...
 
Minkä ryhmän/ ketjun apteekissa kävit sen tyhjän saamassa? Osaisivatko kertoa että miksi sitä heillä ei ole? Mun ed.raskauden aikaan eräs apteekki piti niitä tiskin takana tapahtuneiden määrin näytösten johdosta. Niitä oli sieltä haettu ja viety läheiselle kirpparille myyntiin...
En kysynyt myyjältä kun muistin vasta pois lähteissä vilkaista telinettä missä lehtiä ja muita ilmaislappusia. Apteekin ketjusta ei kyllä havaintoa😂. Mies käy tänään toisessa vilkaisemassa töihin mennessä.
 
En kysynyt myyjältä kun muistin vasta pois lähteissä vilkaista telinettä missä lehtiä ja muita ilmaislappusia. Apteekin ketjusta ei kyllä havaintoa😂. Mies käy tänään toisessa vilkaisemassa töihin mennessä.
Kannattaa kysyä myyjiltä. Mun kokemuksen mukaan eivät ole suoraan tyrkyllä, vaan hieman piilon vieressä tai jopa siellä tiskin takana
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top