Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minkä ryhmän/ ketjun apteekissa kävit sen tyhjän saamassa? Osaisivatko kertoa että miksi sitä heillä ei ole? Mun ed.raskauden aikaan eräs apteekki piti niitä tiskin takana tapahtuneiden määrin näytösten johdosta. Niitä oli sieltä haettu ja viety läheiselle kirpparille myyntiin...Eka apteekki jossa kävin oli tyhjää täynnä tästä oppaasta. Pitänee poiketa seuraavassa
En kysynyt myyjältä kun muistin vasta pois lähteissä vilkaista telinettä missä lehtiä ja muita ilmaislappusia. Apteekin ketjusta ei kyllä havaintoa. Mies käy tänään toisessa vilkaisemassa töihin mennessä.Minkä ryhmän/ ketjun apteekissa kävit sen tyhjän saamassa? Osaisivatko kertoa että miksi sitä heillä ei ole? Mun ed.raskauden aikaan eräs apteekki piti niitä tiskin takana tapahtuneiden määrin näytösten johdosta. Niitä oli sieltä haettu ja viety läheiselle kirpparille myyntiin...
Kannattaa kysyä myyjiltä. Mun kokemuksen mukaan eivät ole suoraan tyrkyllä, vaan hieman piilon vieressä tai jopa siellä tiskin takanaEn kysynyt myyjältä kun muistin vasta pois lähteissä vilkaista telinettä missä lehtiä ja muita ilmaislappusia. Apteekin ketjusta ei kyllä havaintoa. Mies käy tänään toisessa vilkaisemassa töihin mennessä.
Mies oli löytänyt Avain apteekista jossa poikkesi työmatkalla. Ei tarvii ite mennä kyseleenKannattaa kysyä myyjiltä. Mun kokemuksen mukaan eivät ole suoraan tyrkyllä, vaan hieman piikin vieressä tai jopa siellä tuskin takana