Vauvan odotus -opasta saatavilla neuvoloissa ja apteekeissa

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Neuvoloista ja apteekeista saa ilmaiseksi meidän ihanaa Vauvan odotus -opasta. 😊 Ihan kaikki neuvolat ja apteekit ei sitä jaa, mutta toivottavasti jokaiselle löytyy jommasta kummasta. 😊

Oletko jo saanut omasi?

Lisää oppaasta voi lukea täältä.
 
Mulla tää esikoisesta, oli ihan kiva lueskella sillon kun kaikki oli uutta. Nykyään toki vielä laajemmin löytyy kaikkea ihan vaan netistäkin 🙂
 
Mulla oli myös esikoisen aikaan tää jotenkin tosi kiva 😊 Nyt kaapissa on vielä viime vuotinen, kun keskenmenosta sinne jäi muistoksi. Uutta en ole hakenut, enkä välttämättä ihan heti haekaan.
 
Kävin tänään hakemassa apteekista maitohappobakteerit ja samalla sain sieltä myös tämän! Kiva päästä lueskelemaan 🥰
 
Oo, odotan että saan tämän taas luettavaksi. Ja lasten kans voi katsella kuvia 😊
 
Mä en oo paikallisista apteekeista löytänyt, mutta tänään saatiin neuvolasta mukaan 😊 En tiedä kuinka paljon itse tulee luettua siitä, mutta puoliso tykkäs kompakteista viikko-jutuista.
 
Pyysittekö tätä jotenkin erikseen neuvolassa? Tai apteekissa? Me ei ekalla kerralla ainakaan saatu tätä.
 
Pyysittekö tätä jotenkin erikseen neuvolassa? Tai apteekissa? Me ei ekalla kerralla ainakaan saatu tätä.
Apteekeissa ainakin olen nähnyt hyllyissä vapaasti otettavissa lähellä raskaustestejä ja muita äitiys&vauvahärpäkkeitä😊
 
Pyysittekö tätä jotenkin erikseen neuvolassa? Tai apteekissa? Me ei ekalla kerralla ainakaan saatu tätä.
Mä huomasin sen oppaan neuvolan aulassa ja rupesin selailemaan sitä vuoroa odotellessa. Terveydenhoitaja sitten näki tän, niin totesi, että voin saada oman kappaleen mukaan samantien.
 
Mä näin oppaan kesällä Suomessa käydessä apteekissa kassan luona, joten otin mukaan. Mutta täytyy myöntää, että en ole vielä edes avannut 🙈. Mulla on myös jo ostettuna sellainen raskausajan muistokirja (ostin sen itseasiassa jo edellisen km raskauden aikana), mutta en siihenkään ole vielä mitään kirjoitellut. Jotenkin odotan NIPTin tuloksia ja sitä rv12 ultraa, jos niissä kaikki hyvin, niin sitten uskallan alkaa enemmän ajatella, että tästä voisi tulla lopulta lapsi. Tällä hetkellä oon vaan raskaana.
 
Täytyy varmaa käydä apteekista kysymässä ellen odota seuraavaan neuvolakertaan. Se on vast iha just ennen joulua.
 
Me saatiin tää ekalla neuvolakäynnillä mukaan, on ollut tosi kiva! Tykkään, että pystyy viikottain seuraamaan vauvojen kehitystä ja kasvua.
 
Omassa neuvolassa tätä ei tarjottu, mutta varhaisultrapaikasta nappasin oppaan mukaan :) Tykkään lukea viikkopäivitykset sieltä yhdessä puolison kanssa.
 
Takaisin
Top