Vauvan odotus -opasta saatavilla neuvoloissa ja apteekeissa

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Neuvoloista ja apteekeista saa ilmaiseksi meidän ihanaa Vauvan odotus -opasta. 😊 Ihan kaikki neuvolat ja apteekit ei sitä jaa, mutta toivottavasti jokaiselle löytyy jommasta kummasta. Kesän aikana otettu uusi, tarkastettu painos pitäisi olla viimeistään nyt saapunut sitä jakaviin neuvoloihin ja apteekkeihin. 😊

Oletko jo saanut omasi?

Lisää oppaasta voi lukea täältä.

Kävin yhdessä apteekissa jo (hakemassa Tsekki raskaustestin), eikä opasta tarjottu. :( maanantaina soittavat neuvolasta niin kysyn sieltä että onkohan meillä täällä niitä jaossa. Viime raskaudessa sain oppaan ihan yllättäen synnyinkuntani apteekista asioidessani siellä alkuraskaudessa ja se oli kyllä kiva, varsinkin sen jälkeen kun 12 viikolla selvisi että kyllä sieltä vauva tulee 😊

Kävin eilen hakemassa vielä viikkodigin, ja siinä raskaustestien vieressä oli opasta tarjolla - nappasin mukaani! ☺️

Tämä onkin tärkeä muistutus, täytyy ottaa asiaksi käydä hakemassa itselle iltalukemiseksi! 😊

Minulla on noita kokoelma! 3. painos 2007. on eka. Tykkään noista vanhoista kun kierreselkämys mahdollistaa sen et kirjaa on helppo pitää avoimena pöydällä koko ajan oikea viikko esiin taitettuna. Olen kuitenkin hakenut silloin tällöin uuden, ihan sillä kun ainahan nuo vähän uudistuvat.

Esikoisen raskausaikana appiukko, ensimmäistä lapsenlastaan odottava, toi oppaan meille kun oli apteekkireissulla huomannut :smiling face with heart-eyes: Mun oli tarkoitus kirjoitella siihen joka viikolle tuntemuksia ym. mutta se vähän jäi, eli omia merkintöjä ei hirveästi ole. Sen puoleen voisi mennä tässäkin raskaudessa, mutta katsotaan haetaanko kuitenkin uusi :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Ihanaa jos tätä vielä tehdään ja jaetaan! Esikoisen aikana oli kiva seurata viikkoja ja tehdä merkintöjä!

Osaako joku neuvoa, mistä Helsingin apteekista näitä voisi löytää? Olen muutaman Yliopiston Apteekin kiertänyt, viimeksi eilen kävin Viikissä, eikä löydy mistään. :(

Luulen että löytyy joku vanha vihko kotoa, mutta eipä ole sitäkään tullut täytettyä 🙈

Tarviipa käydä siis siellä, kun tuntuu että täältä en löydä sitten mistään, en testihyllyiltä enkä kassoilta. :)
Kannattaa kysyä esim kassalta niin näkevät varastosaldon ja tietävät missä ne on 🙂

Tää oli aika hauska miten sain kirjani. Eli kävin hakemassa ovulaatiotestin apteekista ja kassalla henkilö kysyi suunnitteletko raskautta? Myöntävän vastauksen jälkeen hän haki sen 😊 olin jo unohtanut että kirjanen on tarjolla!

Kannattaa kysyä esim kassalta niin näkevät varastosaldon ja tietävät missä ne on 🙂
Juuri noin! Olivat viime vuonnakin henkilökunnan takana, koska niitä on jossain päin Suomea yritetty ottaa useanpua ja myydä eteenpäin eri väylien kautta.

Osaako joku neuvoa, mistä Helsingin apteekista näitä voisi löytää? Olen muutaman Yliopiston Apteekin kiertänyt, viimeksi eilen kävin Viikissä, eikä löydy mistään. :sad001

Kysäisin tästä ja näitä ei valitettavasti saa Yliopiston Apteekeista. 😕 Jos ei ole vielä löytynyt, kannattaa kurkata lähimmästä muusta kuin Yliopiston Apteekista.

Takaisin