Vauvan odotus -opas saatavilla apteekista

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Ilmainen vuoden 2021-2022 Vauvan odotus -opas on saatavilla Suomen Apteekkariliittoon kuuluvista apteekeista (ei Yliopiston Apteekeista). Oppaassa on paljon tietoa ja myös tilaa omille muistiinpanoille.

Oletko jo hakenut omasi?

Oppaan toimituksessa ollaan myös kiinnostuneita, onko teidän mielestänne tila omille muistiinpanoille tarpeen. Oletteko tehneet tai aiotteko tehdä kyseiseen kirjaan omia muistiinpanoja?

Lisää oppaasta voi lukea täältä.:)
 
On aiemmin jo kokemusta ko. kirjasta, ja todellakin on hyvä olla tilaa omille muistiinpanoille! Kirja on vieläkin tallessa, ja sieltä on varsin hyvä peilata kulloisiakin olotiloja nykytilanteeseen. :grin
 
Niin enkä ole siis vielä vielä noutanut uutta kirjaa apteekista. Edellinen on 2015-2016.
 
Just lueskelin tänään läpi muistiinpanoni edellisistä opuksista, olipa hauska lukea oireista ja fiiliksistä viikko viikolta. :)

Kävin apteekista kysymässä tän vuoden painosta, vaan ei ollut. Täytyy myöhemmin käydä vielä toisessa apteekissa kysymässä.
 
Täällä pitää kanssa apteekista käydä kyselemässä kunhan pääsen ihmisten ilmoille :)
 
Ilmainen vuoden 2021-2022 Vauvan odotus -opas on saatavilla Suomen Apteekkariliittoon kuuluvista apteekeista (ei Yliopiston Apteekeista). Oppaassa on paljon tietoa ja myös tilaa omille muistiinpanoille.

Oletko jo hakenut omasi?

Oppaan toimituksessa ollaan myös kiinnostuneita, onko teidän mielestänne tila omille muistiinpanoille tarpeen. Oletteko tehneet tai aiotteko tehdä kyseiseen kirjaan omia muistiinpanoja?

Lisää oppaasta voi lukea täältä.:)
Kävin kyselemässä opasta Helsingin keskustan Yliopiston Apteekista. Eivät olleet siellä kuulleetkaan tästä. Ymmärsinköhän nyt jotenkin väärin mistä näitä saa…
 
Kävin kyselemässä opasta Helsingin keskustan Yliopiston Apteekista. Eivät olleet siellä kuulleetkaan tästä. Ymmärsinköhän nyt jotenkin väärin mistä näitä saa…
Hei!

Opas on saatavilla apteekeista, jotka kuuluvat Suomen Apteekkariliittoon. Yliopiston Apteekeista opasta ei saa.
 
Hei!

Opas on saatavilla apteekeista, jotka kuuluvat Suomen Apteekkariliittoon. Yliopiston Apteekeista opasta ei saa.
Kiitos! Jotenkin luin, että ELI Yliopiston Apteekeista. Pitää ottaa uusi yritys tuohon lähiapteekkiin
 
Mun äiti oli löytänyt oppaan apteekista ja toi mulle. Näkyy olevan 2021-2022 painos. Hyvältä näyttää, muistuttaa mua vähän nuoruusaikojen lukukausikalentereista. Beaming Face With Smiling Eyes
 
Multa löytyy opas ja olen tehnyt säännöllisesti muistiinpanoja. Kiva muisto jää raskaudesta viikko viikolta jälkikäteen.
 
Takaisin
Top