Vauvan liikkeet

Florette

Satasella mukana keskusteluissa
Elokuiset 2026
Ajattelin alottaa tästä nyt ihan ketjun koska onhan tää nyt sellanen ”iso aihe” raskauden mittaan. 🥰 Ja voi sit tän alla jutella kaikesta tähän liittyvästä!

Mut mua kiinnostas kuulla onko joku jo tuntenu vauvan liikkeitä tässä raskaudessa. 🤩 Jos niin millä viikolla ja miltä se tuntu? Tai muistatteko millä viikolla ootte aiemmissa raskauksissa tuntenu ekat liikkeet?

Mä en muista tarkkaan miten oon yleensä tuntenu, voisko olla et joskus rv 16-18 paikkeilla…?

Nyt tässä raskaudessa oon jo jonkin aikaa mukamas ollu tuntevinani jotain aivan heiveröistä ohimenevää ikäänku perhosten siipien havinaa joskus tuolla syvällä alavatsassa. Oon miettiny et voiko olla et oisin tuntenu vauvan? Ja tänään (12+1) tuntu kaks kertaa sellanen tunne että TUNSINKO oikeesti vauvan?! Vai kuvittelinko vaan. Nyt tuntu sellaselta erilaiselta, jotenki isommalta ja vahvemmalta ja lähempänä mahan pintaa. En ees pysty nyt täysin muistaa tai kuvailla miltä se tuntu mut ihanku siltä että tuntisin et vauva liikkuu. 😍 Olin aivan innoissaan koska odotan kyllä liikkeitä niin paljon. 😍 Jotenki tuntuu että se todistais mulle että vauva on elossa. 😍 Ja tois toivoa siitä et kaikki menis hyvin. ❤️ Oon niin innoissani tästä vauvasta, ihanku enemmänku koskaan ennen. ❤️❤️

Takaisin