Onko kellään muulla kokemusta siitä ettei tunne liikkeitä kovin selvästi?
Kunnon liikkeet olen tuntenu vasta rakenneultrasta lähtien, eli noin kolmisen viikkoa sitten.. Sen jälkeen on niitä tuntunut vaihtelevasti, joskus useasti päivässä, joskus vain
kerran päivässä.. Mutta koskaan ei ole vielä ollut sellaisia että kädellä olisin tuntenut,
tuntenut tietty sen että tuolla masussa potkitaan mutta ulkoapäin ei ole tuntunut..
Välillä on saattanut olla päivä tai jopa kaksikin ettei oo mitään kuulunu.. :o
Tosin rakenneultrassa oli kaikki hyvin ja tämän viikon maanantaina neuvolassa
kuunneltiin sydänäänet ja nekin oli hyvät, jotta ainakaan silloin ei mitään
huolenaihetta ollut, mutta nyt taas ollut kaksi päivää ettei ole tuntunut liikkeitä,
kun ehkä yksi potkaisu jne..
Toki mulla on jo ennestään ollut painoa liikaa ennen raskautta mutta ei kuitenkan
mitään ihan mahdottomia määriä, että voisiko vauvalla olla enemmän tilaa liikkua tuolla vatsassa vai mistä ihmeestä tämä johtuu.. :/ Tuntuu välillä vain pelottavalta lukea muiden kirjoitteluja siitä kuinka liikkeet tuntuu jatkuvasti ja kovaa ja kunnolla kun itsellä ei sellasta ole vaikka viikot kuitenkin jo tässä vaiheessa..
Mietin tässä jo että pitäisikö maanantaina ottaa neuvolaa yhteyttä ja kysellä
sieltä.. Esikoista tässä siis odotellaan..
Kunnon liikkeet olen tuntenu vasta rakenneultrasta lähtien, eli noin kolmisen viikkoa sitten.. Sen jälkeen on niitä tuntunut vaihtelevasti, joskus useasti päivässä, joskus vain
kerran päivässä.. Mutta koskaan ei ole vielä ollut sellaisia että kädellä olisin tuntenut,
tuntenut tietty sen että tuolla masussa potkitaan mutta ulkoapäin ei ole tuntunut..
Välillä on saattanut olla päivä tai jopa kaksikin ettei oo mitään kuulunu.. :o
Tosin rakenneultrassa oli kaikki hyvin ja tämän viikon maanantaina neuvolassa
kuunneltiin sydänäänet ja nekin oli hyvät, jotta ainakaan silloin ei mitään
huolenaihetta ollut, mutta nyt taas ollut kaksi päivää ettei ole tuntunut liikkeitä,
kun ehkä yksi potkaisu jne..
Toki mulla on jo ennestään ollut painoa liikaa ennen raskautta mutta ei kuitenkan
mitään ihan mahdottomia määriä, että voisiko vauvalla olla enemmän tilaa liikkua tuolla vatsassa vai mistä ihmeestä tämä johtuu.. :/ Tuntuu välillä vain pelottavalta lukea muiden kirjoitteluja siitä kuinka liikkeet tuntuu jatkuvasti ja kovaa ja kunnolla kun itsellä ei sellasta ole vaikka viikot kuitenkin jo tässä vaiheessa..
Mietin tässä jo että pitäisikö maanantaina ottaa neuvolaa yhteyttä ja kysellä
sieltä.. Esikoista tässä siis odotellaan..