Vauvan kotiutuminen ja vaatetus

Anskuliini

Satasella mukana keskusteluissa
Täällä aloin yhtäkkiä pohtia jo mitä sitä tarvii mukaan sairaalakassiin ja erityisesti vauvalle kotiutumisvaatteiksi. Siis mun on jotenkin vaikea nyt hahmottaa minkälaista vaatetusta vastasyntynyt tarvitsee [8|]. Auttakaa tyhmempää!!!!

Varsinkin jos vauva nyt malttaa pysyä masussa sinne heinäkuulle asti niin luultavasti kelit on lämpöiset, jopa helteiset. Tuntuu hurjalta pukea montaa vaatekertaa (body, housut/potkuhousut, sukat, tumput, myssy...), mutta eihän sitä nyt voi alastikaan kuljetella ulkona vaikka olisi kuinka lämmin [:D][:D]

Jostain oon ymmärtänyt että vastasyntyneellä pitäis olla jonkinlainen myssy päässä aina ollessaan ulkona (oli kesä tai talvi).. onkohan näin?
 
Huutelen tuolta elokuisista,- kyllä vauvalla ja myös siitä isommalla pitää olla myssy oli kesä tai talvi.
Aukileen kautta haihtuu paljon lämpöä,eikä vauva osaa hikoilla tms.
Hän on juuri tullut maailmaan lämpöisestä kohdusta, niin olen pukenut 3 :melle vauvalleni ja tulevalle aion myös pukea,vaippa,body,( koko puku-meillä sellainen dinopuku tytölle jossa pitkät puntit ja hihat/huppu,sinne alle body,myssy,housut) pusakka/takki/nuttu ja potkarit sekä tietty myssy.

3 ekaa lastani sain kesäkuussa.
 
Itse olen ajatellut tällaista settiä johon lisäksi tulisi hupullinen nuttu tai sitten toinen vaihtoehto on kokopuku jonka alle potkari.




 
Wagana Jotain tommosta mäkin olen ajatellut. Jos on tosi kuuma päivä niin ei mitään järkeä ylipukea lasta. Sen huomaa sitten kokeilemalla.
 
Kiitos ginessa tiedoista. Selvishän nyt sitten se myssy-asia [:)]

Oi miten suloinen vaatesetti sulla wagana!! Itsekin oon muutamia ihania löytöjä tehnyt meidän pikkuiselle H&M:ltä. Hei mut laittakaahan muutkin kuvia. Tosin tässä nyt on vielä aikaa h-hetkeen, että kotiutumisvaatteet ei oo ihan ajankohtaisia vielä ja muuttuu varmaan matkan varrella.... On vaan kiva hössöttää noiden syötävän suloisten vaatteiden kanssa [:D][:D][:D]
 
Takaisin
Top