Tasse83
Näppärä viestien naputtelija
Ajattelin aloittaa tällaisen ketjun. Näistä ollut varmaan siellä täällä juttua, mutta jos täältä löytyisi tietoa keskitetysti.
Eli kynnet, iho, hiukset huoltoineen yms. tähän osastoon.
Onko teidän vauvoilla tukka tallessa? Meillä takaraivoon kulunut kalju läntti. Varmaan jatkuvasta pään kääntelystä selällään. Katsotaan, lähteekö tuo kaikki pehmonen vauvatukka. Meillä karstaa ollut jonkun verran. Olen sitä sitten varovasti harjaillut pois ja öljynnyt. Pesun olen useimmiten suorittanut ilman shampoota.
Lilliputin iho on myös kovin kuiva. Aqualania, Ceridalia ja välillä babyoilia laitettu iholle.
Eilen leikkasin ekaa kertaa kynnet tytön ollessa hereillä. En halua enää ottaa sitä riskiä, että herää lyhyiltä päiväuniltaan kesken leikkuun. Onko joku käyttänyt leikkaamiseen ihan tavallista kynsileikkuria? Tuntuu vähän kömpelöiltä nuo vauvojen kynsisakset.
Eli kynnet, iho, hiukset huoltoineen yms. tähän osastoon.
Onko teidän vauvoilla tukka tallessa? Meillä takaraivoon kulunut kalju läntti. Varmaan jatkuvasta pään kääntelystä selällään. Katsotaan, lähteekö tuo kaikki pehmonen vauvatukka. Meillä karstaa ollut jonkun verran. Olen sitä sitten varovasti harjaillut pois ja öljynnyt. Pesun olen useimmiten suorittanut ilman shampoota.
Lilliputin iho on myös kovin kuiva. Aqualania, Ceridalia ja välillä babyoilia laitettu iholle.
Eilen leikkasin ekaa kertaa kynnet tytön ollessa hereillä. En halua enää ottaa sitä riskiä, että herää lyhyiltä päiväuniltaan kesken leikkuun. Onko joku käyttänyt leikkaamiseen ihan tavallista kynsileikkuria? Tuntuu vähän kömpelöiltä nuo vauvojen kynsisakset.
karstaa on jonkin verran ja sitä öljyllä ja harjalla koitetaan saaha pois:) vaikkua oon kans joutunu avittaa ku ollu niin näkyvillä. Kylvystä tykkää ja suunnilleen 3krtaa vkossa pestään ja ceridalia veden sekaan, muuten ei oo tarvinnu paljo ihoa rasvata. Kaikki poimut on kyllä hirveen tärkee käydä läpi, rupee helposti punottaa.
Itse synnyin tuuheatukkaisena (tuuheampi kuin tällä neitosella) ja sitten kaljuunnuin kokonaan! Nykyään omaan tuuhean ja tumman tukan. Saas nähdä millanen pehko tyttöselle on siunaantunut. Taittaa mukavasti punaiseen tällä hetkellä. Hänen isänsä parta on vähän punainen myös, että sieltä peräisin tämä villigeeni