vauvamasu kateissa!

sapsukka

Oman äänensä löytänyt
Milloin teillä on vauvamasu alkanut näkyä? Itse olen nyt rv 16+4 eikä vielä juurikaan näkyvää vauvamahaa. Eikös puolessa välin eli n. 20 viikolla pitäisi olla jo kunnon näkyvä masu? Pompsahtaako se sitten ihan hetkessä?  Tällä kasvuvauhdilla ei minulle ainakaan tule vauvamahaa puoleenväliin mennessä. Olen kyllä 170 cm pitkä ja vähän ylimääräistäkin on, mutta ei paljoa.
 
Kyllä se sieltä vielä tulee :) Mulla ainakin ekassa raskaudessa kesti todella pitkään kun oli kunnon vauvamasu näkyvissä. Katselin just kuvia niin vasta rv 27 alko maha olla vauvanpyöreä! Olen siis hoikahko ja keskimittainen. Lantio vaan kuulemma sen mallinen, että vauva pääsee tosi alas piiloon ja kohtukin taaksepäin kallellaan niin ehkä nämä edesauttoivat vatsan hidasta kasvua.
Täytyy olla vaan kärsivällinen. Ärsytti kyllä itseä ainakin, kun halusi näyttää raskaana olevalta ja maha oli niin pieni, että näytti vaan muutaman kilon lihoneelta..

No tässä toisessa raskaudessa on jo nyt sellaiset merkit, että masu pompsahtaa melko aikaisin :)
 
Olin myös mahan puuttumisesta alussa ihan ihmeissäni, koska joillakin se mielestäni pomppaa esiin tosi aikaisin.

Minullakaan ei kunnollista mahaa näkynyt vielä edes viikolla 20 ja vielä 25 viikon aikoihin jotkut olivat ihan yllättyneitä ("ai sä olet raskaana, en yhtään huomannut"). Kuten Madiellakin, on minullakin kohtu taaksepäin kallellaan, niin sen takia ei se maha hyppää heti esiin.

Mutta älä huoli, kyllä se sieltä tulee :)
 
Itellä alkoi maha vasta kunnolla näkyä vasta joskus iha rv 30tj.
tai oliha mulla aiemmillaki raskausviikoilla semmonen pieni pömppis mutta kavereitten ja vanhempien mielestä masu oli raskaana olevalle pieni :D
 
se on yksilöllistä mitne kelläki näkyy x)

itellä tuli pienen pieni pömppö jonka vaa ite huomasin niin viikolla 16, ja 17 se oliki kasvanu jo todella siitäs e sit lähti kirimään kasvua nopeaa vauhtia! jollai kavereilal näkynyt jo vk 12 saakka ja jollai vasta yli 20 viikolla pienenpieni kuhmu tullut esiin. älä oo huolissas yhtää 
 
Takaisin
Top