Vauvakuvia

Oi aivan ihana ja kaunis poika Nyytillä[:)]On kyllä tosi terhakan ja ´valmiin´näköinen pakkaus, vaikka niin pienenä syntyikin. Sitähän sanotaan, että pienet on kaikista sisukkaimpia[:)]Ihanaa[:)]
 
http://www.facebook.com/album.php?aid=207521&id=568965469&l=6c06462a05

tuolta saa käydä katsomassa miltä meijän pikku Noa näytttää[:)]
 
Ihania.....mä en kestä enää!!!!!!!! Onnea vielä kerran molemmille ihanista Noa pojista....:)
 
Oi hitsi, miten ihania pikkuisia! Ihan tässä kyynel tulee silmäkulmaan.. [:(][:(]

Hei, piti kysyä tuosta Jeccun pojan hymystä, että onko tuollainen joku refleksi, vai voiko jo noin pienenä vauva hymyillä? Mie oon näistä vauva-ajan jutuista (hymy, konttaaminen jne) ehkä eniten juuri hymyä miettinyt, että milloin sitä voi alkaa sitten bongailemaan. [:)]
 
Arwen mein poika on hymyilly alusta asti ja hoitsut ihan rakastuneita pikku herraan kun nyt jo kuulemma naisia naurattaa[:D]

Mie kans ain luullu et hymy ym tulee vasta joskus hiukan myöhemmin mut kyl tääl tuo ei oo vaan joku refleksi vaan ihan ehtaa tavaraa[:)]
 
Jeccu: Ihana hymy kyllä onkin! [:)] Taitaa jotkut vauvat sitten hymyillä jo melkeinpä syntymästä asti, kun katsoin että jonkun maaliskuisen tickerissä (vai olikohan se avatar, hitsi kun ei muista tarkkaan..) vauva hymyili niin veikeästi, vaikka selkeästi ei kovin vanha ollu. [:D]
 
Ihania poikia! <3<3<3 Meille kans yks tuommonen hurmuri, kiitos!! Onnittelut Nyytti ja Jeccu!!
 
Olipas mukavaa aloittaa päivä näkemällä noin suloisia pikku miehiä!!! Ei olis kyllä uskonu, että Nyytin vauvalla vielä olisi ollu useampi viikko laskettuun aikaan - tosi potra poika[:)] Olin myös ihmeissäni Jeccun vauvan suloisesta hymystä - en tiennytkään, että noin pieni osaa jo hymyillä! Tyytyväinen vauva selvästi[:)] Multa tuumasi itku tulla, kun kattelin noita kuvia... Vielä kerran: PALJON ONNEA!
 
Voi turkoosi aivan ihana kuva teistä[:)]Todella hurmuri onkin pikkumies[;)]
 
Turkoosi: tuota kuvan tunnelmaa on vaikea pukea sanoiksi... taas tippa linssissä...tosi ihana ja lämminhenkinen kuva[:)]  voi kun saisi omankin kullannupun kainaloon!
 
Takaisin
Top