vauvakuumetta

jadete

Vasta-alkaja
hei. ihaaaanaaaa olen vihdoin raskaana. 11.10-08 sain tietää oisi kiva jutella jonkun kanssa joka myös odottaa tai on jo lapsia.[:D]
 
Täällähä meitä on, vau.fi-keskusteluissa. Mulla on 2v tyttö ja tästä raskaudesta tosiaan nyt jo 27 viikkoa täynnä et helmi09-vauva ois tiedossa... Varmasti löyät ihan omalta paikkakunnaltaki "oikeita" äitikamuja sit neuvolan valmennuskerroilta tai viimestään vaunujen kans kulkiessas ja vauva- ym. kerhoista, mut jos tällasta kirjotteluseuraa raskausajallekin kaipaat ni eiku vaan osallistut keskusteluihin! Mulle saa laittaa vaikka mailiakin, jos kolmekymppisen kotiäidin jutut kiinnostaa. En tiiä miten se onnistuu mut kai joku osaa auttaa siinäkin, ku kysyt. Tähän en nyt kuitenkaan omaa osotetta laita kaikkien näkyville... [:)]
 
Onnea raskauden johdosta!
 
Heinävauva09 tulossa tänne. Esikoinen. Kaikki vielä ihan alussa. Iloinen plussa paljastui testistä viikonloppuna. Huh huh, mieletön elämänmuutos edessä. Jos vain kaikki menee hyvästi. Ja toivottavasti menee, täytyy yrittää ajatella positiivisia ajatuksia[:)].Onnea kaikille tuleville äideille, samassa jännittävässä veneessä ollaan!
 
Heips kaikille! Mä sain kans vko.n loppuna tietää olevani raskaana. Nyt rv 5+4 elikkäs aika alussa ollaan. Mulle kans esikoinen tulossa. Jännittää kyl tosi paljon ja eniten se et kaikki menis hyvin. Lapsi on todella toivottu ja haluttu. Alustava LA 24.7 a ekaa neuvolaa 12.12 odotellessa. Itellä ei vielä mitään raskauden oireita, joten välillä aina miettii et onko sitä oikeesti edes raskaana. Ihanaa tämä odotus ja uusi elämänmuutos [:D]
 
Vauvakuumetta täälläkin podetaan. [:)]  Mun menkkojen olisi pitänyt alata aikaisintaan 4 pv. sitten. Miten kauan menkkojen alkamista kannattaa odotella ennenkuin alkaa testaamaan mahdollista "raskautumista" testin antaman tuloksen luotettavuuden suhteen...? 
 
ALKUPERÄINEN: Ewa

Vauvakuumetta täälläkin podetaan. [:)]  Mun menkkojen olisi pitänyt alata aikaisintaan 4 pv. sitten. [8|] Miten kauan menkkojen alkamista kannattaa odotella ennenkuin alkaa testaamaan mahdollista "raskautumista" testin antaman tuloksen luotettavuuden suhteen...? 

 
Mie taisin testata, kun oli yhden päivän myöhässä - hieman hätäinen[;)]. Silloin ei näkyny, mut seuraavana päivänä plussasin. Eli hirmu nopeesti ne raskaushormoonit nousee, jos on raskaana. Näkyvät virtsassa nopeesti, mut veressä ei. Tsemppiä[:)] 
 
Takaisin
Top