Vauvakirjat

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Millaisen vauvakirjan aiotte ostaa? Tai onko haaveissa kirja odotusajalle? Vauvakirjakeskustelua tänne.:)
 
esikoinen sai lahjaksi samanlaisen vauvakirjan, minkä olin jo aiemmin ostanut itse, joten se ylimääräinen on tuolla jemmassa. sopivasti keltakantinenkin, eli menee kummalle vaan sukupuolelle :grin tuo on mauri kunnaan vauvakirja ja musta ihan kiva ja sisältää oleellisia asioita.
 
Hommataan kyllä vauvakirja. Pienen oma kirja olis kiva [emoji4]
 
Mulla on kyl jokaisella oma vauvakirja olemas, mut enpä vaan ole jaksanut täyttää niitä. Nimet vissiin lulee kaikis.
 
Mulla on odotusajalle oma kirja, mikähän Masuasukin ensimmäinen kirja tuo ois ollu... Sitä kerkesin jo viime raskaudessa alottaa, että niiltä osin pitää varmaan kirjotella erilliselle paperille. Vauvakirjan aion hankkia myös, yhtään en oo vielä perehtyny, että minkä. :grin
 
Esikoisen vauvakirjaa on tullut täyteltyä ahkerasti ja tälläkin kierroksella aion niin tehdä :happy:
 
Meillå on esikoisella joku vauvakirja ja sit semmoinen kirja, jota täytellään läpi lapsen elämän 18-vuotiaaksi saakka. Lapsi saa kirjan sitten täysi-ikäisenä lahjaksi.
 
Aikeissa olisi ostaa jokin kiva vauvakirja, jota päästään täyttämään vauvan kasvun varrella. Ehdotelkaapa hyviä vauvakirjoja niin käväisen katsomassa, joko se olisi etsimäni vauvakirja:smiley-angelic003
 
Aikeissa olisi ostaa jokin kiva vauvakirja, jota päästään täyttämään vauvan kasvun varrella. Ehdotelkaapa hyviä vauvakirjoja niin käväisen katsomassa, joko se olisi etsimäni vauvakirja:smiley-angelic003
Me saatiin kuopukselle lahjaksi Pentikin vauvakirja ja se on kyllä minusta ollut kiva :)
 
Mauri Kunnaksen kirjat on edellisillä ja sen ajattelin myös nyt hankkia tasapuolisuuden nimissä, vaikka kovasti haluaisin toisaalta jonkun toisenkin..
 
Itselle tärkeä että kirja kaunis ulkoa ja että siinä olevat valmiiksi täytettävät jutut on sopivan yksinkertaisia. En jaksa jokikistä asiaa kirjata yksityiskohtaisesti vaan tärkeimmät virstanpylväät.
 
Haluaisin ehkä sen Rakastettu -nimisen vauvakirjan. On kivan neutraali väritykseltään, ilmeisesti tilaa kuville ja ihana kettukuvitus joka sivulla :)
 
Takaisin
Top