Vauvajuhlat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Evel.
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Evel.

Oman äänensä löytänyt
Mulle oli eilen kaverit järkänny yllätykseksi vauvajuhlat! Vaikka en niin piittaa olla "huomion keskipisteenä", niin oli kyllä ihanat kemut ja mukava nähä kaikkia kerralla. Jotain pientä ohjelmaakin oli keksitty:
Sain maistella ja arvuutella piltti-makuja nuolemalla vaipoista emoticon . Sit oli semmosia "lupaus"- lappusia, eli sain nimetä jonkun henkilön ja sit lukea lapun ja sit ko. tyyppi lupas sen tehdä. Esim. "lupaan vaihtaa vaipan", "lupaan viedä mamman "rentoutuslomalle"", siis tommosia ihania käytännön juttuja.
Sitte me tietysti grillatiin ja syötiin, HYVÄÄ ja PALJON.

Ja kaiken hyvän lisäksi sain vielä lahjuksiakin. 2 vaippakakkua, bodyn, vauvan aurinkolasit, korun, amigurumi-kirjan ja 2 lautapeliä.
Oli siis kaikinpuolin ihana yllätys, enkä todellakaan osannut odottaa mitään vastaavaa. On se onni että noin ihania ystäviä emoticon

Onko muille pidetty jo juhlia tai onko odotettavissa?

Voi miten hauskaa, että sinut yllätettiin tolla tavalla! Minulla on kuulemma vauvajuhlat tiedossa 10.9., mutta olen tiennyt niistä jo monta kuukautta, kun niistä on ollut puhetta... siitä ei kyllä ole mitään käsitystä, mitä ohjelmaa siellä tulee olemaan, eli jotain ylläriä kuitenkin :) Odotan juhlia innolla, kun saa kaikki kaverit koolle. 

Toissaviikonloppuna olin kaverin vauvajuhlissa ja toiset on tiedossa huomenna, eli vauvajuhlahulinaa riittää :)

Juu, tulevan kummin kanssa pidetään sitten vähän lähempänä eli 17.9 vasta juhlat.

Inhoan kaikkia juhlia ja turhaa "täpisemistä", mutta jostakin syystä vauvajuhlat olisivat aainakin ajatuksena aivan valtavan ihanat! Olenkohan pehmenemässä vauva myötä... Eipä tosin olisi huono juttu sekään :)

Olisi tosi ihana ajatus ja tykkäisin valtavasti.. ongelmana on, ettei kukaan mulle sellaisia järjestä kun ei ole juurikaan hyviä ystäviä.. Ja itse en viitsi sellaisia järjestää, koska kaikki ajattelisi että järkkään ne siksi että saisin paljon lahjoja :D
Tykkäisin kyllä tosi paljon.. mulle riittäisi että olisi pari kaveria jotka muistais mua.. ei tarttis olla mitään suurimuotoista.. mutta ehkä seuraavassa elämässä sitten :)

Mä pidin Helmikuussa kaverille baby showerit.
Oli kyl tosi kiva päivä, vaikka tosin jälkeenpäin aatellen olis voinu keksii niitä leikkejä, mutta en usko että monikaan olisi ollut niin lapsen mielinen ja lähten mukaa.

Nyt oottelen omia vauva kutsuja, mitä mun äiti ja veljen tyttöystävä koittaa salaa mulle järjestää mut äiskä ei osaa olla hiljaa niistä :D hehehe Meillä tulee olemaan ihan erilainen porukka, ni uskon että leikkejä on luvassa :)
niitä odotellessa :)

Takaisin