Vauva ja hyttyset?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lirtsi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Lirtsi

Satasella mukana keskusteluissa
Heippa.

Mitenkäs noita vihulaisia vastaan voi hyökätä..? Millasta hyttysmyrkkyä voi käyttää 9kk vauvalle? Muita kikkoja millä sais pysymään nuo hyttyset loitolla?

Vauvallahan ei ole vasta-aineita hyttysiä vastaan.. Ja minä oon itte TOOOOSI allerginen niille, niin mietin että periytyykö..

Voisikohan niitä lapsille tarkoitettuja karkotteita laittaa vaatteille. Muuten ei liene muuta konstia kuin vaatetus. Täällä sama, on jalat jo nyt ihan ruvella ja ruvet tulehtuneet vaikkei "kausi" ole vielä kunnolla edes alkanut :sorry: Olen ampiaisille myös allerginen.

Meillä kiusaavat ampiaiset ( hyttyset toki myös ) tunkivat viime kesänä sisätiloihinkin. Meillä on suvussa ampiaisallergiaa, itsestäni en tiedä kun en ole " kokeillut " eikä tyttökään onneksi.

Se menee vielä kivasti vielä niin että se eka ampiaisen pisto ei vielä tee mitään, vasta sitten voi puhjeta allergia kun sitä myrkkyä saa ekan kerran, jos silloinkaan. Mua pisti viime kesänä 2 kertaa, kortisonia piti kuuri syödä kun tuli rytmihäiriötä vaikkei anafylaksiaa tullut... Onneksi. Se kortisonikuuri oli tosi rankka itessään.

Meillä on myös suvussa. Viime kesä oli kyllä painajaista. Tänä keväänä tuntuu että tulee paniikkikohtaus kun kuuleekin pörinää.

No mulla menee siinä fääreissä toi amppari allergia että 10min aikaa lyödä adrenaalipiikki reitee ja saada apua paikalle tai sitte voi alkaa soittelee hautaustoimistoon seuraavaks... Että tiedän teidän kanssa eläjien tunteet varsin hyvin..

Kokeilenpa tuota vaatteisiin suihkimista. Haisevat vaan niin pirun pahalle nuo myrkyt että tuumin mahtaako se aiheuttaa iho ongelmia tai hengitysteissä jotain.

Mä kävin luontaistuotekaupassa ja ostin sieltä teatree öljyä. Pitäis kuulemma karkottaa hytyt kun sekoittaa muutaman tipan öljyyn tai perusrasvaan ja vetelee iholle. Vielä en oo testannut.. ja ostin siis yksi vuotiaalle tuota.

Takaisin