vauva jäi koiran alle??

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Vieras
minua pelottaa kamalasti, kun eilen oltiin 2kk poikani kanssa hänen kumminsa luona, jo´lla on labradorinnoutaja. Poikani jäi hetkeksi sängylle, kun hain hoitolaukun ja tullessani huoneeseen koira tuli minua vastaan poikani lelu suussa, mikä oli sängyssä lapsen selän takana. elikkäs koiran on pitänyt hypätä se sieltä hakemaan. Poika ei itkenyt, eikä hänessä näkynyt minkäänlaisia punaisia jälkiä, eikä myöhemmin mustelmiakaan missää, mutta onko mahdollista, että koira astuikin vauvan päälle, vaikkei itkenytkään??

aloin vain miettimään, että voiko vauvalle tulla jotain sisäisiä vammoja, joista kukaan ei tiedä ja jos vauva ei osaa sitä kertoa. olen kai vain liian varovainen, mutta pelkään lapseni puolesta kamalasti.

Jos vauvaan on sattunut, hän kyllä varmasti asian ilmaisisi itkulla ja kosketusarkuudella, joten mielestäni voit olla huoleti, vaikka onkin kyseessä pieni vauva. :)

Ei koirat astu tarkoituksella, hyvin harvoin vahingossakaan, ihmisten päälle. Omakin koirani on kerran juossut lattialla leikkinenen vauvan yli niin että huoneessa olleet aikuiset pelästyivät. Vauva ei, ja koirakin todennäköisesti tiesi minne ja miten jalkansa asetteli (vauhdissakin). Vauva olisi aivan varmasti huutanut jos koira olisi sen päälle astunut.

Takaisin