Meillä tulee 3v ikäero edelliseen lapseen niin arvottiin ostetaanko tuplarattaita, nyt sitten kuitenki veronpalautusten kanssa samaan aikaan sattu tulee edullisesti vanhat mutta hyväkuntoiset bugaboo donkey rattaat, jotka ollu mun unelmat jo esikoisen odotusajalta mutta korkean hinnan vuoksi aina päädytty muihin. "Pakkohan" tilaisuus oli käyttää hyödyksi
Nämä menee onneksi yhelläkin lapsella niin saatiin heti käyttöön ja voi käyttää sittenkin kun vanhempi lapsi ei enää tarvi. Meillä on ollu rattaita oralta, bumblerieltä, carenalta ja britaxilta ja nää bugaboot vaikuttaa kyllä yksinkertaisimmalta käyttää, tosin ei oo vielä kasaan laitettu
Edelliset oli britax smile 2 ja ne oli siihen mennessä parhaimmat, tavarakori ehdottomasti niissä paras mitä meillä koskaan ollu, sielä korissa on istunut myös 17kg esikoinen kun ei sillon tuplia hankittu.
Nämä rattaat menee vielä mummolarattaiksi niin ei tarvi kokonaan onneksi luopua.
Miinusta minusta siitä et on niin jykevän oloiset vaikka aika kapeat onki jotenki se ku siinä lapsi on niin korkealla niin tuntu isoilta, toki siihenki tottu ja tosiaan jos pitkänä kaipaa että lapsi on korkealla niin sillon varmasti kivat, itse olen aika lyhyt. Istuinosan saa käännettyä, kääntyvät eturenkaat jotka saa lukittua ja ne on tarpeeksi isot, selkänojalla hyvät asennot ja kuomu tosi hyvä, iso..