Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä kans ehkä tästä vähän huomaa kun vetää mahaa sisään! Välillä on edelleen niin jäätävä turvotus vaikkei jokapäivä enää olekaan. Vatsaa sisään vedettäessä huomaa pienen kummun alavatsalla ja ettei vatsaa saa enää niin litteäksi kuin ennen raskauttaMää huomasin että kun vetää vatsaa sisään, niin siellä se maha näkyy! En siis oo ollu varma mikä on turvotusta ja mikä ei aiemmin, ku välillä tuntuu että maha on yhtä iso ku ois 20vko raskaana
Mulla jäi turvotuksen vuoksi normaalit housut pl. verkkarit jo rv 7. Muutenkin rupesi jo tuntumaan ikävältä kun joku painaa mahaan varsinkin istuessa. Ja mulla oli myös aivan koko vatsa turvonnut koko alun, nyt vasta rv 15 vähän helpottanut.Täällä ensimmäinen vauva tulossa ja nyt menossa 8+3.
Turvotus on ihan jäätävää! Mulla on lisäksi ibs joka aiheuttaa turvotusta, joten vatsa on todella turvonnut 24/7 jo monta viikkoa. Vielä ei varsinaisesti raskaus varmaan moneen viikkoon näy, varsinkaan tämän turvotuksen alta. Mun vatsa on kokonaisuudessaan turvonnut, ylävatsa ja alavatsa
Alan kohta tosissani harkita äitiyshousujen tilaamista ja käyttöönottoa. Ja löysät paidat käytössä jotta ei maha niin näkyisi
Joo samoihin aikoihin taisi mulla jäädä! Ei puhettakaan että farkut olisi saanut enää kiinni, kangashousuilla ja legginsseillä on mentyMulla jäi turvotuksen vuoksi normaalit housut pl. verkkarit jo rv 7. Muutenkin rupesi jo tuntumaan ikävältä kun joku painaa mahaan varsinkin istuessa. Ja mulla oli myös aivan koko vatsa turvonnut koko alun, nyt vasta rv 15 vähän helpottanut.
Muakin kiinnostaisi vinkit hyvistä äitiysleggareista. Raskaussukkikset ostin jo Lindexiltä, kun normaalit sukkikset alkoivat ahdistamaan Vatsa alkoi tulla näkyviin viime viikolla, kun oli about 14+4.Hei mahan kasvuun liittyen; mulla kohtukin rupeaa turvotuksen lisäks näkymään ja tuntumaan näin rv14+6. Joten jos on jotain megahyvää äitiysleggarimerkkiä tiedossa niin saa suositella. Vielä ei oo mahaa tarpeeks pitämään ylhäällä näitä mitä ostin.
Oo kiitos tiedosta! Pitääpä tsekata tämäTuun tänne viereisestä ryhmästä huutelemaan että bombomin äitiysleggarit on tosi hyvät, kun niissä on pieni kompressio ja vatsaosa tulee riittävän ylös! Siinä on omistajanvaihdos meneillään mutta marraskuussa avautuu taas nettikauppa.
Tulin lukemaan teidän keskustelua kun itseä jännittää tuo mihin asti on mahdollista pitää raskaus salassa.