Vatsan kasvu

Tämä aloitus siis sen vuoksi kun nyt vasta 7+0 ja turvotusta (ei siis varsinaista kohdun kasvua) on niin paljon että mitenhän tätä pitää salassa toiselle kolmannekselle. Tämä on toinen raskauteni ja elopainoa on enemmän kuin ensimmäisessä raskaudessa. Olen huomannut että kun kohtu kasvaa ja vaatii tilaa, siirtyvät elopainot ylemmäs vatsalla mikä tekee varmaan efektin vaatteet päällä että olisi jo pidemmällä raskaana. 😅
 
Täällä ensimmäinen vauva tulossa ja nyt menossa 8+3.
Turvotus on ihan jäätävää! Mulla on lisäksi ibs joka aiheuttaa turvotusta, joten vatsa on todella turvonnut 24/7 jo monta viikkoa. Vielä ei varsinaisesti raskaus varmaan moneen viikkoon näy, varsinkaan tämän turvotuksen alta. Mun vatsa on kokonaisuudessaan turvonnut, ylävatsa ja alavatsa :rolling:
Alan kohta tosissani harkita äitiyshousujen tilaamista ja käyttöönottoa. Ja löysät paidat käytössä jotta ei maha niin näkyisi :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
 
Mulla tuskin näkyy vielä hetkeen merkittävästi vatsamakkaroiden alta. Esikoisen kohdalla raskaus tuli esiin rv16 tienoilla ja oletan että niin käy tälläkin kertaa. Itse kyllä huomaan turvotuksen mutta vaatekaappi on muutenkin kasattu peittämään vatsanakkaroita niin tuskimpa kukaan ulkopuolinen mitään osaa arvailla 😅
 
Täällä odotellaan esikoista ja vielä (rv 9+1 nyt) ei ole vaikeuksia salailla asiaa. Mulla turvotusta esiintyy jostain syystä lähinnä vain iltaisin, jolloin ei tarvitse näyttäytyä enää muille kuin miehelle. 😀 Oon hoikka, mutta vatsa turvottelee välillä muutenkin siten, että mua on joitain kertoja onniteltu raskaudesta ilman, että olen raskaana. 🙄
 
Takaisin
Top