Vatsan hiplaus?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja klik
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

klik

Satasella mukana keskusteluissa
Ollaan oltu nyt kaks kertaa perhevalmennuksessa ja aina
mun ja miehen vieressä istunu sama pariskunta.
Ekan kerran jälkeen mies tuumas mulle, että viereisen pariskunnan
nainen hinkkas vatsaansa koko puoltoistatuntia ja että se oli ärsyttävää, kun
kuulu hankaus ääni jne.. Mieheni siis istui tämän naisen vieressä :D

Noooooh, ajattelin että mies nyt vaan on jostakin syystä kiinnittäny liikaa
asiaan huomiota ja totesin että lähes kaikki raskaana olevat naiset koskettelee
ja silittelee masuaan, niin kun minäkin.

No eilen oltiin sitten toista kertaa ja tällä kertaa tämä samainen nainen istui
mun viereen.. Oltiin päästy muutama minuutti valmennusta aloittelemaan
kun alkoi masun hiplaus vieressä.. Tietty mua hymyilytti kun muistin mitä
mies mulle oli viimeks tuumannu. Joskus puolen tunnin päästä havahduin siihen
kun se nainen aina vaan hilpas masuaan. Ja ihan totta puhuen, koko puoltoista tuntia tämän nainen silitteli, taputteli ja rapsutteli masuansa ja olihan se vähän ärsyttävää, myönnän! :D

Tästä tulikin sitten mieleen, että kuinka paljon te noin niinkun yleensä silittelette masuanne kotosalla ja julkisilla paikoilla? Enkä sano että se olis mitenkään väärin tms. Tuossa tapauksessa vaan otti silmään kun se oli ihan jatkuvaa :D

Ei voi olla nauramatta :D

En mitenkään jatkuvasti hiplaile masuani. Kotona varmaan erityisesti silloin, kun siellä liikutaan vilkkaasti, kun juttelen vauvalle tai muuten satunnaisesti. Julkisilla paikoilla lähinnä, kun vauva alkaa liikkua voimalla tai kun joku kommentoi masuani.

:DD Muaki alko kyllä naurattaa ku luin tän!

Mäkään en kauheesti "hiplaile" mahaani, lähinnä sillon jos vauva kauheesti puskee itteään toiselle puolelle, nii yritän vähä niiku siirtää sitä :D Ja iltasin pidän usein kättä mahalla ku tunnustelen potkuja, mutta muuten saa kyllä meijän masumatkaaja rauhassa :)

Täälläkin sama reaktio kuin muilla, eli naurattamaan pisti! :D Taitaa kyseinen naikkonen jo ihan alitajuisestikkin hiplailla mahaansa.

Joku suupaltti olisi voinut sanoa tuossa tilanteessa et "anteeksi, minua niin häiritsee mutta pelkäätkö mahan katoavan yhtäkkiä vai mikä on tuo kosketuspakko mahaasi? Onko se niin erikoisen tuntuinen mitä?" 9 kuukauden hipsutusmaratoni menossa...

Tuleehan tuota silloin tällöin hipsuteltua mahaa mut yleensä silloin kun makoilee, esim. telkkua katsoessa tai nukkumaan meniessä mut muuten kyl maha saa olla rauhassa.

Käsiä kyl tulee automatkoilla pidettyä mahan päällä, niinkin kätevä kun se on jo koon vuoksi. Monesti tulee myös siihen tuettua joitain kantamuksia käsissä: lautaset, pyykkikori, useampi maitopurkki kaupassa ja shampoopullo on kätevä napsauttaa mahaa vasten kiinni :D

Tosiaan myös sillon tulee hieman paineltua mahaa kun vekara punkee pyllyä kohti kylkiluita ja kun se yksinkertaisesti sattuu niin paljon, vähän kuin ohjattua naperoa toiseen asentoon.

voisko sillä naisella olla jotenki tosi kutiava iho, ku venyy :D?..tai sit se on tosiaan joku pakko-oire, koskeehan ihmiset naamaaki monta kertaa minuutissa.

mulla on jotenkin maha niin arka, etten halua koskee sitä ku pestessä ja rasvatessa, tai just jos kutittaa. ja joskus kun vauva potkii niin laitan siihen kohtaa käden ettei sattuis ja venyis niin paljon. ja nyt se alkaa olla niin iso, että pidän kättä suojana sen päällä kävellessä, ettei ihmiset törmäis. en pysty kyl yhtään pitään sen päällä mitään, ja pelkään ku muut tulee koskeen sitä.

aiheesta toiseen, mikä sekin juttu on, että puolitutut tulee hiplaileen mun mahaa?? eiks ne tajuu että mun iho on ihan kiristyny ja napa repeemässä ja suolet lytyssä, en mä haluu että kukaan koskee sitä!! ihan ku joku tulis tökkimään mustelmaa! ärrr!

"Hahahahaha" 

Eihän tähä muuta voi sanoa =D
Ite kans tietenkin silittelen massuani, niinkuin varmasti kaikki meistä. 
Julkisilla paikoilla saatan pitää vain mahasta kiinni jos pikkunen oikein rupiaa riehuhan.
Mut hirveästi en tuota silittele julki. 
Kotona taas ainakun riehuminen alkaa ja jos höpötän pikkuselle niin tuloo sit siliteltyä useammin. 

Mut tarviiko sen käden olla siinä massun päällä 24/7 ?! Hahhhahha hihiiii :))

Mulla tulee siliteltyä lähinnä silloin kun vauva liikkuu :) Tai sitten, jos ei ole liikkunut vähään aikaan, yrittää vähän herätellä toista. Yleensä vain kotona, no silloin noi liikkeet onkin vilkkaimpia.

Julkisilla paikoilla tulee laitettua automaattisesti käsi vatsan päälle kun tuntuu potku :D Ja tänään juuri bussissa paljon myllersi, niin siinä tuli sitten siliteltyä ihan ajatuksissaan, mutta matka tosiaan kesti alle 5 minuuttia :P

Niin ja julkisilla paikoilla jos potkii paljon, niin yleensä tulee vaan pidettyä kättä kylkiluiden kohdalla, koska sinne ne potkut yleensä kohdistuu ja tuntuu hieman epämukavalle :)

Ei voi olla totta! En mä edes jaksaisi silittää masuani puoltatoista tuntia! :D

Mä kyl silittelen tai koputtelen masuani joskus jos haluan sinne liikettä tai jos joku sattuu siitä mainitsemaan niin sitten "ylpeänä" vähän silittelen. Joskus kyllä joutuu painelee kaveria takaspäin kun ilkeästi puskee jollakin ruumiin osallaan kylkiluiden tienoille. Silloin kun olen esim makuullani eikä kaverin myllerrys satu minuun niin mieluusti vain katselen masun liikkeitä. Se näyttää niin ihanalta etten malta häiritä toisen puuhastelua. :)

Itsekkään en julkisesti juuri hiplaile masuani, sillon vaistomaisesti
tulee koskettua jos pikkuinen potkasee lujaa tai joku ottaa vatsan
puheeksi. Kotona joskus lepuutan kättäni vatsan päällä tai jos sattuu
potkimaan niin on kiva tunnustella potkuja.. Mutta en kyllä todellakaan
hiplaa vatsaani jatkuvalla syötällä.

Ihana kuulla että muistakin tuo outoa.. Ajattelin jo että oonko jotenkin
omituinen kun tuo puolentoista tunnin hiplausmaraton vaikutti
niin omituiselta musta :D

Voihan se olla, että jos kyseisen naisen vauva on vilkasta sorttia :) Niinkuin tämä minun teki yhdessä vaiheessa, että pisti menemään aina kun hetkeksikin istui aloilleen ja siihen yleensä auttoi se, että masua silitteli, voihan olla, että tällä naisella vähän sama ongelma :D

Itse olin siellä synnäri tutustumisessa pidellyt masua, kun tyyppi heilu puolelta toiselle ja pökki päällä lantiota niin että jouduin irvistelemään kesken kätilön luennon :D Siinä ehkä olisi voinut silitellä, mutta en jotenkin sitä älynnyt siinä vaiheessa. Siellä oli kyllä yksi iskä, joka piti melkein koko ajan rouvansa vatsasta kiinni, se vasta olikin häiritsevää...

Täällä yksi vatsan hiplaaja ilmoittautuu! Tosin en hiplaile tunti tolkulla mutta useasti vuorokauden aikana kuitenkin. Toisinaan en edes tajua tekeväni niin. Silittelen ja taputtelen myös julkisella paikalla vatsaa erityisesti silloin kun pienokainen potkii. Ajattelen sen niin, että kommunikoin hänen kanssaan:) Hän potkasee, minä silitän tai taputan ja hän potkasee takasin:) Hölmöläisen hommaa ehkä jonkun toisen mielestä:) Kotona nojatuolissa istuessa useasti kädet vatsan päällä. Seisoessani paikallani usein myös hejailen kropallani ees taas, kuin keinuttaisin pientä:)

Ha, hymyilyttämään pisti kyllä. Mä kyllä aina silittelen masua kotona ainakin kun makoilen tai istuksin ja kun vauva liikkuu, tosi usein vauva aina ihan painautuu kättä vasten ja varsinki sillo ku isi silittelee, vissii tykkää toinene <3 :D julkisilla paikoilla harvemmin, yleensä sillon kun tuolla myllätään niin sitte silittelen, jos vähän rauhoittuis. Mutta en kyllä ihan tuntitolkulla kuiteskaan-

Mulla tulee kanssa aina tälleen koneella ollessa (läppäri sylissä) pidettyä toista kättä tuossa masun päällä ja silloin hiplailen kun liikkuu tai pönkää peppuaan tuohon kylkiluuhun. Yleisillä paikoilla vaan silloin pidän kättä vatsalla kun just potkii tai möyryää. Joskus jos on paljon ihmisiä jossain ryysiksessä niin silloin "varjelen" mahaani ja pidän käsiä edessä. Tänäänkin kirpparilla jonkun villit muksut juoksi ympäri ja ämpäri niin toinen niistä törmäs muhun niin just sain käännettyä kyljen edelle ettei olis suoraan mahaan törmännyt. Mies pitää aina iltaisin ja aamuisin kättä masulla ja joka ilta kuuntelee korva mahalla mitä se muksu siellä myllää ja puhuu masulle :D

Takaisin