vatsakipu rv 39

N

n3uvoja

Vieras
Elikkä kyselisin neuvoja/kokemuksia.. eilen iltapäivällä alkoi menkkamaiset aaltoilevat kivut jotka sitten laantui.. nyt siitä asti (nyt vuorokausi myöhemmin) ollut koko vatsan alue kipeä aina kun jotakin tekee, välillä kipua myös selän puolella ja huono-olo muutenkin. Pissa puhdas kun kotona liuskat ja verenpaine myös normaali. Rv32 olin auki 0.5cm (jos edes huomioidaan) ja kohdunkaulaa jäljellä 1.5cm.. mietin nyt tässä täytyykö soittaa varulta äippäpolille tästä? Vauva liikkuu kuitenkin samalla tavalla kuin ennenkin
 
Valmistaudu synnytykseen. Mulla oli lopussa 2 viikkoa tuskaa, vatsa kipeä ja löysällä. Onneks kiinteyty synnytykseen ettei käynyt noloja...
 
Soita ihmeessä polille jos siltä tuntuu. He kyllä osaavat sieltä antaa parhaat neuvot. Mulla joskus rv 38 tuli yhtäkkiä ihan kirkasta verta vessassa käydessä ja soitin tietysti heti, et apua, mitä tämä on. No sieltä sain hyvät ja rauhalliset neuvot, että ei ole mitään syytä huoleen ja jos jatkuu tai jotain muuta alkaa tapahtua, niin soita vaan herkästi uudestaan. Se jäi kuitenkin siihen ja lapsi syntyi 40+1 lopulta.

Voi olla, että sulla on synnytys käynnistymässä ja tuo liittyy siihen. Tuskin mitään hätää on, mut kannattaa varmistaa ja kysyä, jos huolettaa :)
 
Takaisin
Top