Vatsa kuralla

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja IhaNainen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

IhaNainen

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Onkohan kellään muulla vatsa sekaisin kokoajan? Mulla on taas ollut useamman päivän vatsa ihan kuralla, ei mitään muuta oireilua paitsi normi väsy lisänä. Ekalla raskaudella mulla alkoi laktoosi intoleranssi, aikaisemmin ei mitään "maitovaivoja" ollut. Nyt olen ollut varsin tarkkana laktoosittomasta ruokavaliosta, mitä nyt silloin tällöin hyla menee. Viime päivinä yrittänyt olla niistäkin erossa. Olisko jollakin jippoa? Omenaa on syöty ja juusto, mutta ei tunnu kovettuvan... [:@]

Banaania, mustikkaa ja hapankorppuja. Niitä ainakin suositellaan lapsille, jos on maha löysänä, eli jonkunlaisia anti-laksatiiveja sisältävät...

Ja juu, mulla oli kans raskausaikana vatsa löysänä tosi usein, mutta onneks siitäkin selvis ilman suurempia kommelluksia ;)

Täälläkin on vatsa kuralla ihan koko aika. Olen kokeillut kuiturakeita ja maitohappobakteereita.. Mikään ei auta. Hätä voi yllättää missä vaan ja milloin vaan. Kaupoissa käynti on ihan tuskaa ja siksi on oikeastaan käykään enää muualla kuin perusruokakaupassa ja se se vasta ottaakin pattiin!

Takaisin