Vastasyntyneen valokuvaus

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Vieras
Hei,

Haulla en löytänyt keskustelua valokuvaamoista/valokuvaajista, jotka ottavat vastasyntyneistä kuvia. Itseäni kiinnostavat pk-seudun vaihtoehdot. Kaipaisin suosituksia, mikäli olette olleet valokuvaajalla esim. vauvan ensimmäisen kuukauden aikana. Millaisia kuvia saitte, olitteko tyytyväisiä? Itse haluaisin ehdottomasti tehdä valokuvista myös kuvakirjan, eli etsin kuvaajaa, jolta saa kuvat (kaikki tai ainakin melko suuren määrän) digitaalisessa muodossa. Tähän mennessä olen nähnyt lähinnä vaihtoehtoja, jotka sisältävät esim. vain 2 kuvaa asiakkaan käyttöön ja jokainen lisäkuva myydään yksitellen, jolloin hinta nousee todellla korkeaksi.
Osaisiko joku suositella?
 
Meillä kävi kuvaaja kotona, oli ns. Harrastekuvaaja. Kuvat olivat kuitenkin aivan mahtavia. Kannattaa etsiä esim. Harrastekuvaajien blogeja ja ottaa reippaasti yhteyttä ja kysyä kiinnostaisiko tulla kuvaamaan . Tiedän muutamankin tälläisen harrastelijan joka tulee mielellään kuvaamaan ja näin saa samalla harjoitusta, valitettavasti itse en asu pääkaupunkiseudulla joten käyttämäni kuvaaja ei voi auttaa sinua.
 


Neppula kirjoitti:
Hei,

Voin suositella lämpimästi Nikiä. Alla linkki hänen sivuilleen.

http://www.nikistrbian.com

Ihana ihminen ja ottaa mahtavia kuvia!!


Hihi, ite olisin kanssa häntä juuri tullut ehdottamaan, vaikka ei olla hänen kanssaan vielä kuvauksiin päästy mutta portfolio kertoo aika paljon! Tapasin hänet Odotus&Vauva-messuilla, ja hän oli kyllä niin lämmin ja ystävällinen ihminen, ettei mitään rajaa. Hän puhuu myös suomea hiukan (uskon että sillä kielellä pärjäisi myös koko kuvaukset), mutta englanti tietenkin vahvin.
:)
 


Huuhkaja kirjoitti:


Neppula kirjoitti:
Hei,

Voin suositella lämpimästi Nikiä. Alla linkki hänen sivuilleen.

http://www.nikistrbian.com

Ihana ihminen ja ottaa mahtavia kuvia!!


Hihi, ite olisin kanssa häntä juuri tullut ehdottamaan, vaikka ei olla hänen kanssaan vielä kuvauksiin päästy mutta portfolio kertoo aika paljon! Tapasin hänet Odotus&Vauva-messuilla, ja hän oli kyllä niin lämmin ja ystävällinen ihminen, ettei mitään rajaa. Hän puhuu myös suomea hiukan (uskon että sillä kielellä pärjäisi myös koko kuvaukset), mutta englanti tietenkin vahvin.
:)

Minäkin kävin häntä messuilla moikkaamassa ja tunnen hänet entuudestaan työn parista, joten oikean olet valinnut jos päätät hänen kanssaan kuvia alkaa ottamaan:). Itse olin ainakin tosi tyytyväinen omiin kuviini, vauvakuvat tulevat vasta ajankohtaiseksi itselläni ensi maaliskuussa:).
Juu ja molemmilla kielillä pärjää varmasti ihan hyvin:).
 
www.susannahynynen.fi
Aivan ihana kuvaaja, kuvat saatiin sähköisenä eli voimme teettää kuvista itse mitä tahansa. Studiolla oli ihania erilaisia rekvisiittoja ja oltiin todella tyytyväisiä lopputulokseen. Saatiin myös perhekuvia samalla :)
 
Mua kiinnostaisi hyvät vastasyntyneuden valokuvaajat lahden/päijät-hämeen alueella.

Myöskin 1v kuviin ja mahdollisesti odotusajan kuville etsin hyvää valokuvaajaa em. alueelta. :)
 
Takaisin
Top