Varvasandaalien lempinimet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Läpsytin
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
L

Läpsytin

Vieras
mitä nimitystö käytät varvassandaaleista. Läpsytin, fliplop, släpäri? Rakkaalla lapsella on monta nimeä.

Mun mummu sanoi kerran, kun mietin ääneen uusien kenkien ostoa, että onhan sulla nuo läpökkäät..ai että nauratti :D sen jälkeen jäänyt vähän käyttöön tuo nimitys.

Pakko kysyä, että miten tää liittyy vauva palstalle? :D mutta joo, läpsyt ne on mun mielestä :D

Pakko kysyä, että miten tää liittyy vauva palstalle? :D mutta joo, läpsyt ne on mun mielestä :D

No, sanahan on tässä osiossa vapaa. :) (Itselläni sopi raskauden loppuvaiheessa turvotuksen takia ainoastaan miehen kuusi numeroa isommat läpsykät jalkaan, joten sinäänsä läpsyt liittyvät aiheeseen kriittisesti. :p)

Miramaria, no joo jos sen noin ajattelee :D voi olla talvella vaikeempi löytää sopivia kenkiä jos jalat turpoo :)

Totta, oon ihan iloinen, että tyttö syntyi kesän alussa, niin pystyi jo paljain jaloin kävelemään. :) Kevättalvella oli pakko ostaa uggsin tyyliset kengät, kun nauhojen solmimisesta ei tullut vatsan kanssa enää mitään. :rolleyes:

Takaisin