Varovasti liikenteessä!

Nansu

Oman äänensä löytänyt
Täältä pientä kauhutarinaa, jotta kaikki muistaa varoo liikenteessä!

Eilen olin kävelyllä ja siinä kun hissukseen astelin alamäkeä, tunsin kuinka jokin yhtäkkiä työnsi mua takaa ja seuraavassa hetkessä makasin auton alla. Joku H*******tin idiootti oli parkkeerannu autonsa siihen mäkeen, osittain jalkakäytävälle, eikä muistanu laittaa vaihdetta eikä käsijarrua päälle.. Olin ihan sataprosenttisen varma, kun makasin siinä, että ei toi vauva voinu tästä selvitä. En oo ikinä huutanu niin tuskasta huutoo, enkä pystyny lopettaan sitä huutamista ihan hetkeen. Ambulanssissa yritin vaan kysellä, et onko lapsi kunnossa, mut ei ne sanonu mitään ja se oli niin kamalaa, ettei voi sanoin kuvailla.

Ihme kyllä, me molemmat selvittiin. Auton toinen takarengas tuli mun lantion päälle, mut vauhtia oli onneks sen verran vähän, et mulle tuli vaan pieni murtuma. Tosin nyt kun se murtuma on lantiossa, niin synnyttäminen ei alakautta onnistu. Makaan täällä TAYSissa, kävelemistä en oo kokeillu vielä, mut jotenkin pystyn asentoa vaihtamaan. Sikiö potkii kovasti, eikä meinaa rauhottua ollenkaan, mutta sillä on ainakin sydänkäyrän ja ultrakuvien mukaan kaikki vallan hyvin. Ehkä se vaan lohduttaa äitiä ilmoittelemalla olemassaolostaan. <3 Mulle on annettu parit kortisonit, että vauvan keuhkot kehittyis, jos sattuu, et se joudutaankin ottaan ulos aikasemmin.

Laittakaa viestiä eteenpäin, että tarkuutta siihen mäkiparkkeeraamiseen, en halua, että kenellekään muulle käy näin. Olkaa myös ite varovaisia liikenteessä!!
 
Herranjestas sentään.... Luojan kiitos olette molemmat hengissä. Ja kyllä harmittaa, että moisen varomattomuuden takia et voi nyt alatiesynnyttää... Pääasia tietysti ettei vakavampaa päässyt sattumaan.

Paljon jaksamisia ja toipumista sinne!
 
Nansu, en tiedä mitä sanoa. Aivan kamalaa. Ja käsittämättömän ihanaa kuulla, että kaikki näyttää nyt olevan kuitenkin pienokaisella hyvin. En voi kuvitella tunteitasi epävarmuuden hetkinä! Nyt lähti kyllä yöunet täältäkin...
Paljon jaksamista, te olette selkeästi selvitytyjätyyppejä, hyvä niin!
 
Hirveää! Onneksi oli onni onnettomuudessa ja kaikki on noinkin hyvin. Nyt oot osaavissa käsissä ja apu on lähellä. Jaksamista ja tsemppiä teille molemmille!
 
Uuh, ei muuta kun jatkossa kävelee pitkin seiniä! :( Jessus mitä dorkia, ei ole kuullut vissiin siitä, että alamäkeen parkkeeratessa käännetään renkaat niin että auto valuessaan törmää sivuun talon seinään tai rotvallin reunaan...
Tsemppiä, onneks sulla on jo noin paljon viikkoja! Onni onnettomuudessa. Pysyis nyt kuitenkin vielä hetken sisällä että saisit lantion toimintakuntoon. Parane pian!
 
Voi jestas!
Mitä kaikkea sitä voikaan tapahtua, aivan käsittämätöntä!
Mutta ootte te aika sissejä kun tuosta selvisitte!
Oliko sen auton omistaja paikalla vai miten sait apua?

Hurjat tsempit nyt molemmille!
 
Helmikuisista tulin toivottelemaan voimia paljon sulle Nansu !!
Koita jaksella ja parannella itteäs rauhassa.
Helkkarin idiootti sanon vaan sitäkin parkkeeraajaa...
 
Kiitos kaikille tuesta!!

Täällä sairaalassa opetellaan nyt kävelemistä keppien kanssa. Se on tosi kivuliasta ja hidasta, mutta nyt pääsen jo ilman hoitajaa vessaan. Yritän kyllä kaikkeni ton pienen takia, haluan parantua ennen sen tuloa, että pystyn hoitamaan sitä.

Auton kuski oli ehtinyt autoltaan vaan toiselle puolelle katua ja kuuli mun huudon, että sain heti apua. Siihen tuli paikalle myös paljon muita ihmisiä mun huudon houkuttelemana.

Sikiö voi oikein hyvin nyt ja se on kaikkein tärkeintä!!
 
Hui kuinka hurjaa luettavaa täälläkin! Onneksi vauvalla kaikki hyvin ja itsekin selvisit tilanteen huomioon ottaen pahimmilta vammoilta. Nyt vaan paranemistsempit ja jaksuja sairaalaan!
 
Jestas että tuli vihanen olo kyseistä auton omistajaa kohtaan! 
Todella hienoa kuitenkin että pikkusella on kaikki hyvin : )
Muutenki tässä viimesillä raskasta masunkaa ja nyt sait viellä kepit ja lisä kipuja : / Paljon tsemppiä teille kummallekkin : )
 
Nansu,  kamalaa tosiaan, mitä kävi ja luojan kiitos ei käyny pahemmin. Mikähän ihme kohtalon oikku, et just sun jolla on vielä vauva tulossa piti jäädä sen auton alle. Olis mieluummin ollu joku juoppo tms.

Kiva kuulla, et vauvalla on kaikki ok ja pääset jo vähän liikkumaankin. Voimia ja tarmoa sulle. :)
 
Voi jumaliste! Kauheeta tommonen, ikinä edes ajatellu että noinkin voi käydä!
(toisaalta, miksei vois.. ) Mutta pää-asia että teillä on kuitenkin asiat suhteellisen kunnossa,
toivottavasti auton omistaja joutuu kunnolla vastuuseen tästä!
 
On käynyt ajatuksissa, että mitenköhän siellä Nansu ja Masukkinsa pärjäilevät..? Toivottavasti kaikki on paremmin kuin hyvin. Päivitähän kuulumisia, jos jaksat/pystyt. Aurinkoa ja turvallisia reittejä kaikille! =)
 
No on kyllä taas varsin nero ollu liikenteessä kun on autonsa parkannu.. Ei juma.. Autokoulu neli vuotiseks.

Paranemisia sinne kovasti!!
 
Ihan hyvin täällä voidaan, kotona elämä sujuu jo ilman keppejä. Ulkona mennään vielä keppien kanssa, kun on sen verran liukasta paikoittain. Kävely on kyllä melkosta vaappumista ja kivuliasta, varsinkin aamuisin ennen särkylääkkeen ottoa. Ja yöt on hankalia, kun asennon vaihtaminen sängyssä on niin iso projekti. Mutta parempaan päin kuitenkin ja ihan positiivisella asenteella. Poika voi mainiosti, mikä on tärkeintä. Tänään olin poliisin luona kuulusteluissa ja sitä nauratti, kun mun maha pomppi koko ajan... :)
 
Nansu: Tuli mieleen tää sun onnettomuus ja aattelin kysyä, miten sä voit tällä hetkellä? Onko sektio vielä edessä vai saatko synnyttää alateitse?
 
Kirjottelinkin tohon synnytys-topiciin tästä vaikeasta valinnasta, kun mun pitää nyt ite päättää mitä teen sen synnytyksen kanssa. Eli sektio ei oo pakollinen, mutta alakautta voi olla melko kivuliasta hommaa. Muuten kolarista on toivuttu suht hyvin. Pientä takapakkia otin tossa pari viikkoo sitten luutumiskipujen muodossa. Sillon ei muutamaan päivään paljon kävelty. Nyt taas kävellään ja nukkuminenkin sujuu kipulääkkeiden avulla ihan hyvin. Edelleen makuulla on kaikkein hankalinta olla, koska lantion liikuttaminen on tosi kivuliasta. Mut periaatteessa kaikki on ihan hyvin, kunhan osais päättää tosta synnytystavasta..
 
Paha valinta tosiaan... minä olisin varmaan jänishousu ja ottasin sektion, ku jänistää muutenkin koko synnytys.. Kiva kuulla et kuitenkin paranet koko ajan. Unohtuu varmaan vähäks aikaa koko koettelemus, ku saat nyytin kainaloon. Tsemppiä synnytykseen. emoticon
 
Mä kyllä kans saattaisin ottaa sektion. Vaikka kivunlievitykset voi viedä sen synnytyskivun niin paikkoja voi rikkoontua uudelleen alatiesynnytyksessä, on se sen verran rajua touhua... Mutta tsemppiä päätökseen :)
 
Takaisin
Top