Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joo, mun hyvä ystäväni sai molemmat lapsensa Berliinissä ja kävi varmaan kahden viikon välein ultrassa gynellä. Kai siellä on isoja eroja bundesländernien välillä, mutta aika samalta kuulostaa.Täällä Saksassa naistenlääkärit (gynet) hoitaa raskauden seuraamista ja ultraavat joka käynnillä eli mitään ns. varhaisultria ei erikseen ole.
Jos testit tummuu lupaavasti niin koitan sopia ensimmäisen tapaamisen 7+0 viikolle, eli tammikuun ekalle viikolle![]()
Juurikin näin, mulla oli edellisessa raskaudessa (joka päättyi huonosti toukokuussa) samalla tavalla.Joo, mun hyvä ystäväni sai molemmat lapsensa Berliinissä ja kävi varmaan kahden viikon välein ultrassa gynellä. Kai siellä on isoja eroja bundesländernien välillä, mutta aika samalta kuulostaa.

On siinä hyvät ja huonot puolensa, viime raskaudessa mulla oli ammattitaidoton gyne ja itse menin sen takia tonne nt-ultraan, kun en ollut tyytyväinen.
Ei varmaan juuri missään pääse, ellei ole erityinen syy. :/ Vaikka koen sen hieman erikoisena. Eli yksityisen kautta mä oon ainakin siis menossa. :)onko nää siis ihan neuvolan varhaisultria? Ei mun mielestä Helsingissä ainakaan pääse? Et on vain se NT- ja rakenneultra?
Huutelen sivusta että on myös hyvinvointialueita jotka tarjoavat kaikille neuvolassa varhaisultran :)Ei varmaan juuri missään pääse, ellei ole erityinen syy. :/ Vaikka koen sen hieman erikoisena. Eli yksityisen kautta mä oon ainakin siis menossa. :)
Ilmeisesti mun neuvola tekee ns "miniultria" joidenkin käyntien yhteydessäHuutelen sivusta että on myös hyvinvointialueita jotka tarjoavat kaikille neuvolassa varhaisultran :)