Varhaisultra

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Menettekö varhaisraskauden ultraan ennen nt-ultraa? Julkiselle vai yksityiselle? Tänne voi tulla myös kertomaan ultrakuulumiset! 😊

Käytiin yksityisellä, kun oletettiin viikkojen olevan n. 6+3, mutta viikot arvioitiin ultrassa oletettua varhaisemmiksi, joten menen uudelleen reilu viikon päästä. ☺️

Huomenna saan soittaa plussan klinikalle ja samalla varataan varhaisultra. Meinasin kysyä 6+4 päivälle kun olis puolisolla vapaapäivä ja pääsis mukaan. Mutta voi olla että klinikalla haluavat ultrata vasta 7+.

Meillä varhaisultra 2.5 ja silloin 8+5. Itse valitsin ottaa sen niin myöhään mut kyl nyt vähän ärsyttää tää odottelu kuitenkin vaikka eihän siihen ole kuin 2,5-viikkoa enää ja nää viikot menee tosi vauhdilla 😂

Käytiin tänään ultrassa ja luulin, että olisi 6+0. Näkyi kuitenkin vain raskausontelo ja ehkä ruskuaispussi. Kätilö arveli, että viikkoja korkeintaan 4+5. Pelottaa, että meni jo kesken niin ei ole kasvanut enää 😭 Olen kuitenkin aika varma milloin ovis suunnilleen oli. Täytyy kuitenkin toivoa, että alkio on vain nuorempi kuin luulin 😭 Seuraavan ultran varasimme kahden viikon päähän.

Käytiin tänään ultrassa ja luulin, että olisi 6+0. Näkyi kuitenkin vain raskausontelo ja ehkä ruskuaispussi. Kätilö arveli, että viikkoja korkeintaan 4+5. Pelottaa, että meni jo kesken niin ei ole kasvanut enää 😭 Olen kuitenkin aika varma milloin ovis suunnilleen oli. Täytyy kuitenkin toivoa, että alkio on vain nuorempi kuin luulin 😭 Seuraavan ultran varasimme kahden viikon päähän.
Voi ei, toivotaan parasta!! Odottaminen on kyllä pahinta.

Voi ei😔 Toivotaan että on vain nuorempi vielä🩷 itsellä oli vähän samanlainen tilanne ja odottaminen on kyllä aika hankalaa😞

Voi ei 🥴 toivottavasti kahden viikon päästä löytyisi ❤️❤️

Olen katsonut noita aiempia kuukausiryhmiä, ja niissä on monesti tehty listaa ultrapäivistä ja viikoista sekä menneistä ultrakuulumisista. Se on aika kiva tapa seurata. Jos pistän sellaisen alulle? En nyt lisää muiden aiempia tietoja, jos haluatte niin voitte lisätä itsenne. 🤗

Tulevat:
25.5. Pepino 6+5

Menneet:

Takaisin