Varhaisultra

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kawa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Kawa

Puuhakas puhuja
Oletteko menossa varhaisultraan? Jos kyllä, listataanko tänne niitä? Ja muutenkin keskustelua niistä, miksi menet/ jätät menemättä? Ultrakuulumisia myös tänne 🥰

Kopioidaanko tämä lista aina eteenpäin niin voidaan tsempata seuraavana jonossa olevia 🌈

Varhaisultrien lista:

Menneet:

Tulossa:
 
Itse jo hätähousuna varasin ultran, haluan ehdottomasti käydä katsomassa että tämä on todellista ja tyyppi on oikeassa paikassa ja oikean kokoinen. Yksityiselle mennään 🤞

Varhaisultrien lista:
Menneet:

Tulossa:
Kawa / 23.9. (6+4)
 
Mulla on asia pohdinnassa. Aika kalliita tuntuvat olevan. Tämä raskaus tuli aika puskista, vaikka olemmekin olleet vähän huolimattomia ehkäisyn kanssa niin ei ollut tähän hetkeen suunnitelmissa kuitenkaan. Testin jälkeen olen ehtinyt googlettaa sitä sun tätä, enkä ennen oikeastaan edes tiennyt tuulimunista. Nyt kun olen viettänyt liikaa aikaa netin syövereissä tuntuu, että joka toinen menee kesken ja miten niitä eläviä lapsia edes syntyykään kun matka on täynnä uhkia. Alkujärkytys on muuttunut ihan kauheaan stressiin :Grimacing Face:
 
Täällä saa neuvolan kautta varhaisultran ekalla lääkärikäynnillä. :smiling-eyes: Päivitän tarkan ajan, kun eka neuvolakäynti on takana.

Mulla on asia pohdinnassa. Aika kalliita tuntuvat olevan. Tämä raskaus tuli aika puskista, vaikka olemmekin olleet vähän huolimattomia ehkäisyn kanssa niin ei ollut tähän hetkeen suunnitelmissa kuitenkaan. Testin jälkeen olen ehtinyt googlettaa sitä sun tätä, enkä ennen oikeastaan edes tiennyt tuulimunista. Nyt kun olen viettänyt liikaa aikaa netin syövereissä tuntuu, että joka toinen menee kesken ja miten niitä eläviä lapsia edes syntyykään kun matka on täynnä uhkia. Alkujärkytys on muuttunut ihan kauheaan stressiin :Grimacing Face:
Samassa veneessä ollaan melko pitkälti. Meillä ehkäisy petti täysin. Yksi kerta tämän kierron aikana kaiken kiireen keskellä ja se riitti. Oltiin jo elämä suunniteltu, että tällä porukalla mennään eteenpäin. Samalla on itsestään selvää, että jos yllätys käy, uusi tulokas otetaan vastaan. :Two-hearts:
Siinä missä odotan jo, että millainen tyyppi tästä pienestä tuleekaan, niin samalla ajatukset häivähtää välillä siihen, että olisin minä tämän odotuksen voinut suoda jollekin sellaiselle, joka on sitä pitkään, kenties vuosia, toivonut ja halunnut.
Ehtisin täyttämään 40 muutamaa kuukautta ennen vauvan syntymää. Järjen ääni ja mieli taistelee senkin ajatuksen kanssa, että tässä iässä keskenmenotkin ovat jo todella yleisiä. On hyvin mahdollista, ettei siellä varhaisultrassa löydy mitään. Päädyin siis minäkin lukemaan noita tilastoja oman ikäluokkani odottajista. :Face Without Mouth::Grimacing Face:
 
Meille kun alettiin puuhaamaan iltatähteä, joka sitten ekasta yrityksestä tärppäsikin, olin jo 40 täyttänyt. Olin aivan hämilläni ja järkyttynyt, kun tajusin kuinka netin ihmeellisen maailman mukaan kyseessä on riskiraskaus ja lopputulos todennäköisesti muuta kuin onnellinen. Iän vuoksi sain nipt-tutkimuksen, lääkärin tekemän rakenneultran ja vielä sokerirasituskokeenkin.

Päätin kuitenkin luottaa, että kun joku on alkunsa saanut ja kehittymään lähtenyt, niin ei se ihan kelvoton voi olla. :Grimacing Face: Eikä todellakaan ollut kelvoton, vaan nyt jo ihana kaksivuotias. :Two-hearts:

Tietysti nyt jännittää, kun ikää on jo 43, että vieläkö oikeasti voi onnistaa. Ei auta kuin toivoa parasta.

Varhaisultraan meillä pääsee neuvolalääkärillä. Aikaa ei vielä ole, mutta luultavasti se tehdään noin kolmen viikon päästä, jolloin rv 8+.
 
Täällä ensimmäinen raskaus, joten haluaisin oman mielenrauhan vuoksi käydä varhaisultrassa. Täällä ne ei suoraan kuulu palveluun, vaan yksityiselle pitäisi varata aika.
 
Varhaisultrien lista:
Menneet:

Tulossa:
SuperTaateli / 18.9. (6+3)
Kawa / 23.9. (6+4)
 
Varhaisultrien lista:
Menneet:

Tulossa:
Sävellä /16.9. (7+1)
SuperTaateli / 18.9. (6+3)
Kawa / 23.9. (6+4)
 
Täällä myös omakustanteisesti menossa. Ensimmäinen raskaus niin hakemaan mielenrauhaa.

Varhaisultrien lista:
Menneet:

Tulossa:
Sävellä /16.9. (7+1)
SuperTaateli / 18.9. (6+3)
Waawaa/21.9 (8+1)
Kawa/23.9.2024 (6+4)
 
Varhaisultrien lista:
Menneet:

Tulossa:
Sävellä /16.9. (7+1)
SuperTaateli / 18.9. (6+3)
Waawaa/21.9 (8+1)
Kawa/23.9.2024 (6+4)
Auringonkukkanen/26.9. (7+1)
 
Varhaisultrien lista:
Menneet:

Tulossa:
Sävellä /16.9. (7+1)
Kaihla / 17.9. (6+3)
SuperTaateli / 18.9. (6+3)
Waawaa/21.9 (8+1)
Kawa/23.9.2024 (6+4)
Auringonkukkanen/26.9. (7+1)
 
Varhaisultrien lista:
Menneet:
Ruu123/ 6.6. (5+6)

Tulossa:
Sävellä /16.9. (7+1)
Kaihla / 17.9. (6+3)
SuperTaateli / 18.9. (6+3)
Waawaa/21.9 (8+1)
Kawa/23.9.2024 (6+4)
Auringonkukkanen/26.9. (7+1)
Ruu123/ 28.9. (9+0)
 
Itse olin eilen varhaisultrassa raskauden keston määrittämiseksi, mutta viikkoja oli vasta 5+6, niin vielä oli kovin pieni, mutta sydän jo löi❤️ Oli pakko kuitenkin varata omakustanteinen aika vielä oman mielenrauhan takaamiseksi parin viikon päähän.
Me ollaan tosi samoissa, mulla on tänään 5+6. Toki epäilen, että ultra voi heittää pari päivää eteenpäin laskettua... Tekisi niin paljon itsekin mieli mennä jo ensi viikolla ultraan, mutta koitan malttaa sinne seuraavalle viikolle.

Ihanaa, että kaikki oli hyvin. ♥️
 
Me ollaan tosi samoissa, mulla on tänään 5+6. Toki epäilen, että ultra voi heittää pari päivää eteenpäin laskettua... Tekisi niin paljon itsekin mieli mennä jo ensi viikolla ultraan, mutta koitan malttaa sinne seuraavalle viikolle.

Ihanaa, että kaikki oli hyvin. ♥️
Oi😍 Ehdottomasti kannattaa jaksaa odottaa, niin näkee vähän enemmän, tämä just ja just vasta näkyi ultrassa🥰
 
Varhaisultrien lista:
Menneet:
Ruu123/ 6.6. (5+6)

Tulossa:
Sävellä /16.9. (7+1)
Kaihla / 17.9. (6+3)
SuperTaateli / 18.9. (6+3)
Haiko / 20.9. (6+5)
Waawaa/21.9 (8+1)
Kawa/23.9.2024 (6+4)
Auringonkukkanen/26.9. (7+1)
Ruu123/ 28.9. (9+0)
 
Itse jo hätähousuna varasin ultran, haluan ehdottomasti käydä katsomassa että tämä on todellista ja tyyppi on oikeassa paikassa ja oikean kokoinen. Yksityiselle mennään 🤞

Varhaisultrien lista:
Menneet:

Tulossa:
Kawa / 23.9. (6+4)
Mulla melko lailla samanlaiset syyt mennä ja varata aika varhaisultraan. Mulla ollut niin oireettomia raskaudet niin haluan jotenkin itselle konkretisoida uutista. :smiling-eyes:
 
Takaisin
Top