Varhaisultra

No niinhän siinä sitten kävi, että varasin toisen varhaisultran :Upside Down Face: Huomenna aamulla pääsee katsomaan, onko tyypillä kaikki ok tai onko mitään, mikä viittaisi keskenmenoon. Vaikka mieli onkin huomattavasti rauhallisempi, kuin mitä oli esim muutama viikko sitten, niin silti tuntuu jotenkin hyvältä mennä uudestaan "näytille".

No niinhän siinä sitten kävi, että varasin toisen varhaisultran :Upside Down Face: Huomenna aamulla pääsee katsomaan, onko tyypillä kaikki ok tai onko mitään, mikä viittaisi keskenmenoon. Vaikka mieli onkin huomattavasti rauhallisempi, kuin mitä oli esim muutama viikko sitten, niin silti tuntuu jotenkin hyvältä mennä uudestaan "näytille".

Oi vitsi, houkuttais itseänikin! Mies ei kyllä varmaan suostu (liian kallista ja vaivalloista), varsinkaan kun "tuhlasin" jo doppleriin :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Toivottavasti teillä on kaikki hyvin :Heavy Black Heart:

Meillä oli tänään varhaisultra tyksissä. Jännitti ja pelotti ihan sairaasti. Ihanat hoitajat oli paikalla ja rauhoitti tilannetta. Lääkäri sanoi heti ruutua vilkaistuaan että ”mä näen sykkeen!”. Itkuhan siinä pääsi. :red-heart: Siellä hän oli. Täysin päivälleen viikkoja vastaava pikkunen, sydän löi vahvasti ja miten helpottavaa se oli kuulla ja nähdä! Ei ollut tutkimista onko vai eikö. Taustalla siis keväältä varhaisultra mistä en hyviä uutisia saanut, ja se jäi pahasti kummittelemaan. Vitsi miten helpottunut olo. :folded: Hetkeksi. Onnittelivat ja juteltiin koska laskettu aika ja mukana oleva harjoittelija kertoi olevan sillon synnärillä harjoittelussa, ja naureskeltiin että siellä ehkä nähdään.

rv 7+2

mä oon ajatellut samaa. Tänään 7+2 kaikki oli hyvin. Voisin ehkä rv 10 paikkeille varata uuden ajan, ja sit pian olis jo NT-ultra. Esikoisesta maltoin sinne asti, nyt tilanne toinen :Grimacing Face:

@Chocopehmis Oho! Tuplasti sinne siis onnea! :smiling face with heart-eyes:

Tänään aamulla oli siis uusintaultra ja pieni vastasi ainakin viikkoja 9+3, kun laskujen mukaan pitäisi olla 9+1. Ultraaja kuitenkin epäili, että voisi lisätä päivä tai jopa kaksi päälle, kun oli sellaisessa asennossa, että peppua ei saanut kunnolla näkyviin. Se selittäisi siis myös sen, miksi olen saanut niin varhaisen plussankin.
Syke löi hyvin ja pienet käsien ja jalkojen alutkin näkyivät jo. Pikkuinen on alkanut myös liikuskelemaan!
Jotenkin vasta tämä myöhemmin tehty ultra konkretisoi itselleni, että siellä ihan oikeasti on joku, joka kasvaa ja kehittyy! Viimeksi tehty ultra rv 7+1 ja silloin jäi vähän epävarma fiilis, että no, katsotaan nyt, vaikka kaikki oli tuolloinkin ihan loistavasti.
Huh, olipas kiva kokemus :smiling-eyes:

mä oon ajatellut samaa. Tänään 7+2 kaikki oli hyvin. Voisin ehkä rv 10 paikkeille varata uuden ajan, ja sit pian olis jo NT-ultra. Esikoisesta maltoin sinne asti, nyt tilanne toinen :Grimacing Face:

Ehdottomasti suosittelen, jos vain siihen pystyy! Oli jotenkin kivempi kokemus, kuin mitä aikaisemmalla viikolla tehty. Siis itse koin näin. Aamulla kyllä mietin, että onkohan ihan turhaa, mutta nyt olen toista mieltä.

Ehdottomasti suosittelen, jos vain siihen pystyy! Oli jotenkin kivempi kokemus, kuin mitä aikaisemmalla viikolla tehty. Siis itse koin näin. Aamulla kyllä mietin, että onkohan ihan turhaa, mutta nyt olen toista mieltä.
Mä oon kans miettinyt et varaisin sinne rv 9+5 jälkeen yhden ultran vielä. Tänään tehtiin tosi nopee tarkastus vaan, kun oli vähän henkilöstövajetta siellä missä kävin.

Muutenkin tässä on vielä kriittisiä viikkoja edessä, niin en kyllä pysty odottelemaan 5-6 viikkoa seuraavaa ultraa.

Toivottavasti tolla vanhalla kotidopplerilla sais jotain kuuluviin 9+ kuten kuopuksesta aikoinaan.

Luomusti, tosin mun suvussa on kaksosia mun mummulla oli kaksois sisar ja mun äidillä kasoisveli ja taitaa tämä mun ikä jelpata myös :Grimacing Face:
Kaksosuus periytyy äidin puolelta joten 'sukurasite' on teillä varmaan suurin tekijä, tietysti ikä myös vaikuttaa kun myöhemmällä iällä raskautuminen nostaa kaksosraskauden mahdollisuutta reilusti.
Joka tapauksessa ihania uutisia, hirmuisesti onnea matkaan! :red-heart::red-heart:

Takaisin