Varhaisultra

Keskustelun 'Toukokuiset 2022' aloitti Bella Swan, 31 heinä 2021.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Bella Swan Admin Staff Member Administrator Maalisäidit 2020

Menettekö varhaisraskauden ultraan ennen nt-ultraa? Julkiselle vai yksityiselle? Tänne voi tulla myös kertomaan ultrakuulumiset!
  2. Mimosa-18 Kommentoinnin ninja Marraskuun äidit 2019 Toukokuiset 2022

Löysin meidän läheltä yksityisen neuvolan ja siellä maksaa ultra 59€. Varasin sinne nyt ajan 6+5 :shy:

Viime raskaudessa olin jo 6+1 ja silloin näkyi juuri ja juuri syke ja mini alku. Se oli kyllä tosi aikasin

muissa raskauksissa oon käynyt 6+6 - 7+ ja se on kyllä ollut parempi. Tuntuu vaan ettei jaksais odottaa yhtään pidempään!

muuten aika kyllä menee nopeasti, mutta näin alkuraskaudesta kyllä matelee :joyful:
    • Tykkään Tykkään x 2
  3. Boris Hyväntuulinen höpöttäjä Huhtikuiset 2022

Ooh, onpa edullinen!
  4. Bebeplusme Hyväntuulinen höpöttäjä Toukokuiset 2022

Itse pohdiskelen varhaisultran ajankohtaa, enkä oikein osaa päättää, miten tekisi. Edellisessä raskaudessa kävin ekassa tsekkauksessa tutulla gynellä 6+1, jolloin kaikki ok ja syke +. Miehen kanssa käytiin kaksi viikkoa myöhemmin 8+1 yhdessä vielä varhaisultrassa, jossa todettiin kkm, oli mennyt kesken 6+3. Haluaisin malttaa mahdollisimman pitkälle ns. turvallisemmille viikoille, toisaalta ahdistus on ihan valtava. Tiedän, että vaikka kävisin 10+0 vu:ssa ja siellä kaikki hyvin, voi seuraavana päivänä olla eri tilanne. Haluaisin kuitenkin oman mielenrauhan vuoksi käydä jossain vaiheessa katsomassa, että toistaiseksi kaikki näyttäisi hyvältä..
  5. Mimosa-18 Kommentoinnin ninja Marraskuun äidit 2019 Toukokuiset 2022

Joo niin on! Se on siis kätilön tekemä ja hän pitää yksityistä neuvolaa siellä.
  6. Mimosa-18 Kommentoinnin ninja Marraskuun äidit 2019 Toukokuiset 2022

Vastasiko alkio silloin 6+1 sitä mitä piti? Mä kävin myös uudelleen viime raskaudessa 8+ kum tuli veristä
    vuotoa, mutta kaikki oli onneksi hyvin.
  7. Bebeplusme Hyväntuulinen höpöttäjä Toukokuiset 2022

Vastasi kyllä, lääkäri vielä totesi, että minun ikäiselle uskaltaa antaa hyvän ennusteen :wideyed: Nykyisin ymmärrän, että riskit on aina olemassa ja vaikka ne olisivat pienemmät kuin jollain toisella, riski on aina olemassa.
  8. KatMa Sanaisen arkkunsa ammentaja

Me pääsemme lapsettomuuspolille varhaisultraan rv 7 ja siitä eteenpäin. Ja muutenkin menisin rv 8+ paikkeilla koska keskeytyneitä keskenmenoja takana 3 kpl 2 vuoden sisään.
  9. jannn Seurustelun sensei Toukokuiset 2022

Perhe Arte ja Kaunis odotus, kätilö ultraa ja maksaa oliko 79e :)

Nyt aion odottaa lapsettomuuspolin ultraa, veikkaan että noin vkolla 7+0. Selviää ensi ke kun on virallinen testipäivä.
    • Tykkään Tykkään x 2
  10. Mimosa-18 Kommentoinnin ninja Marraskuun äidit 2019 Toukokuiset 2022

Tasan 2 viikkoa ultraan! Jännää! Menispä aika nopeasti!
    • Tykkään Tykkään x 2
  11. Kristalin Oman äänensä löytänyt

Mä varasin varhaisultran perhe arteen rv 7+3. Tänään 5+1 ja aika tuntuu vaan matelevan. :rolleyes:
    • Tykkään Tykkään x 3
  12. KatMa Sanaisen arkkunsa ammentaja

Saatiin lapsettomuus polille ultra rv 6+4, parin viikon päähän :eek: kyl jo nyt jännittää!!
    • Tykkään Tykkään x 3
  13. jannn Seurustelun sensei Toukokuiset 2022

Mulla 21.9. jos tämä raskaus nyt jatkuu ..silloin olisi siis jo 7+4
    • Tykkään Tykkään x 3
  14. Gekko Sukkela juttelija Toukokuiset 2022 Heinämammat 2018

Mä juuri pohdin varhaisultran varaamista Perhe Arteen. Käytiin siellä esikoisestakin varhaisultrassa.

Jotenkin sitä haluaa varmistella kaikin keinoin että onhan kaikki varmasti kunnossa, vaikka toisaalta tietääkin että mitä vain voi tapahtua milloin vain. Kaipa sitä vaan on niin malttamaton näkemään jotain konkreettista todistetta raskaudesta, pelkkien testiviivojen lisäksi :p
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 2
  15. Tammenterho91 Puuhakas puhuja Toukokuiset 2022

Varasin ultran 28.9 ja sillon olis 7+2 jos kaikki hyvin menee :happy:
    • Tykkään Tykkään x 2
  16. Mimosa-18 Kommentoinnin ninja Marraskuun äidit 2019 Toukokuiset 2022

Huomenna viikko ultraan! Ei jaksais millään oottaa!
    • Tykkään Tykkään x 5
  17. Gekko Sukkela juttelija Toukokuiset 2022 Heinämammat 2018

Varasin juuri ultran, 22.9. jolloin olisi 7+1 :happy: Ei millään malttaisi odottaa!
    • Tykkään Tykkään x 1
  18. Noora992 Näppärä viestien naputtelija Toukokuiset 2022

23.9., jolloin omien (huonojen :wacky:) laskujen mukaan 7+4. Otin vielä aamulle ajan niin ei tarvitse koko päivää jännätä ja odottaa :hilarious:
    • Tykkään Tykkään x 3
  19. Ninnuliini Satasella mukana keskusteluissa Toukokuiset 2022

Täällä olisi ultra 20.9. lapsettomuuspolilla. Silloin viikkoja olisi 7+3. ❤️ Tänään tasan kaksi viikkoa odotusta siihen siis! Aika tuntuu matelevan...:oops:
    • Tykkään Tykkään x 3
  20. Sofia_ Näppärä viestien naputtelija Toukokuiset 2022

Varhaisultra olisi 22.9. jolloin viikkoja olisi 6+4 :Heartred
    • Tykkään Tykkään x 4