Varhaisultra!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja westies
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

westies

Oman äänensä löytänyt
Mulla viikkoja nyt 7+1 ja käytiin tänään varhaisultrassa. Aika uskomaton näky <3 Siellä se 1,1cm pituinen "toukka" lymyili ja sydän sykki kiivaasti. Kaikki oli kunnossa. Neuvolantäti sanoi, että kohtuni ja munasarjat on taaksepäin kallistunu ja saattaa aiheuttaa kipuja alavatsassa ja munasarjojen kohdalla. Keskenmenoriski on pienentynyt huomattavasti :)

Viikot on aika tarkalleen samat, mitä laskuritkin on sanonu. LA ois 30.9.

ihan uskomatonta... Suosittelen kyllä käymään, tuolla sai ainakin vahvistuksen, että elämää on sisälläni.

Totta, se on aivan uskomatonta ku näkee pienen pienen elämän alun jota itse kantaa.
Ihnaa odotus aikaa. :)

Hieno juttu! Meillä ensimmäiseen neuvolakäyntiin on automaattisesti kuulunut ultrasta vilkaisu ja se kyllä helpottaa mieltä, kun jo varhaisessa vaiheessa näkee eloa vatsassa. Itse olen sellainen murehtia, vaikka ensimmäisenkään kohdalla ei ollut mitään ongelmia ja kaikki meni synnytyksenkin puoleen hyvin, mutta hyvää teki vilkaista ja kohta pääsee vilkaisemaan uudestaan :)

Oi kun ihana. Onnittelut! :)

Tuota jäin miettiin et kuin keskenmenoriski on pienentyny? Liittyykö se tuohon kohdun asentoon? Mulle sanoivat tyttären synnytyksen jälkeen et kohtu on jääny taaksepäin..en sitte siitä sen enempää kyselly..

Meppi: Mulle varhaisultassa lääkäri sanoi, että, kun sydämen syke näkyi niin aikaisin RV 6+, niin siksi keskenmenon riski on laskenut. Toki riski vielä olemassa, mutta laskenut. Noista kohdun asennoista en sitten tiedä!

Aaaa... Okei! :)
Tuosta mun esikoisesta on kohta 9 vuotta aikaa ja tuli oltua aika nuori äiti niin ei ole enää muistissa kaikki niin tarkkaan. Toista lasta tässä yritetään mutta eipä ole vielä kuulunut. Siksi kai kaikki mahdollinen kiinnostaa kun pelottaa ettei sitä toista voisikaan saada. Tässä on ollut kaikenlaista matkalla...
Meni vähän ohi aiheesta mut mietityttää kaikki. Kohdun asennoista keskenmenoihin.

Takaisin