Varhainen keskenmeno (spontaani tai cytotecilla) ja sen "supistuskivut". Onko nämä mitenkään verrattavissa oikeaan synnytykseen? Onko kipu aivan erilaista tai aivan eri mittakaavassa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla ollut 3 kertaa kkm jotka tyhjennetty lääkkeillä. Eka oli kyllä pahin ja mun mielestä kivut oli verrattavissa synnytyksen avautumisvaiheeseen ja supistuksiin. Toki kestoltaan lyhyempi kipu. Olin osastolla kun mulla oli siinä epäselvä vatsakipu aiemmin, mikä ei siis liittynyt keskenmenoon ja pyysin kyllä tiheästi kipulääkettä, minkä kanssa vähän pihtailtiin mun mielestä. Muut tyhjennykset kotona pienemmillä kivuista. Vika jäi kipuilemaan pidemmäksi aikaa aaltoilevasti ja siihen sain panacod reseptin.Varhainen keskenmeno (spontaani tai cytotecilla) ja sen "supistuskivut". Onko nämä mitenkään verrattavissa oikeaan synnytykseen? Onko kipu aivan erilaista tai aivan eri mittakaavassa?
Mulla ei oo synnytyksestä kokemusta ja mä sain spontaanin keskenmenon. Mulla oli vuotoa 1,5 viikkoa ja vähän sen päälle tuli vielä rippeitä. Otin kaks särkylääkettä koko aikana. Sain loppuun vielä cytotecit lopputyhjennykseen, mutta mulla ne aiheutti vaan jomotusta josta selvisin ilman särkylääkettä (eikä tehnyt tarvittavaa ja tyhjentänyt kohtua loppuun)Varhainen keskenmeno (spontaani tai cytotecilla) ja sen "supistuskivut". Onko nämä mitenkään verrattavissa oikeaan synnytykseen? Onko kipu aivan erilaista tai aivan eri mittakaavassa?
En usko että tuosta voi mitään päätellä. Joillain keskenmeno ei eroa kuukautiskivuista, mutta synnytys kyllä eroaa. Ja toisaalta minulla keskenmenossa tuli komplikaatio, oli hilkulla ettei keskellä yötä menty kaavintaan, kun tyhjennys ei edennyt ja verenvuoto oli runsasta, 24 h kului tyhjennykseen.@Suski75 kiitos kun vastasit Millä viikolla olit? Itsellä oli kkm rv9, ja burana +panadol auttoi ihan hyvin, ei ollut pahakaan kipu.. Lähinnä mietin et voiko siitä jotain päätellä et millasta synnytyskipu tulee olemaan.
Kyllä siitä selviää Kivunlievitys on olemassa syystä jos sitä haluaa käyttää. Tsemppiä!Olipas itselle tärkeä ketju tämä, kiitos kokemuksien jakamisesta
Mulla on kaks osastolla tehtyä pitkittynyttä lääkkeellistä kkm tyhjennystä, jotka molemmat lopulta komplisoitui ja kiireellä saliin. Mutta ne kivut varsinkin rv 15 lääkkeellisessä oli aivan infernaalisen hirveitä. Oon ajatellu, että synnytys on varmaan sitten jotain vielä järkyttävämmän hirveää ja miten siitä ees voi selvitä. Mutta ehkä se ei sit olekaan niin kauheaa?