Vappupallot

Mä en pysty hankkia, kun mulla on ilmapallokammo. Tiedän kuullostaa oudolta, mutta lapsena sellainen räjähti naaman edessä ja siitä jäi traumat. :nailbiting:

Hankittiin lapsille Batman ja Disneyn prinsessa pallot, äitini oli hankkinut vielä toiset vähän pienemmät, Spidermanin ja Minni Hiiren.

Hain tänään pojalle Ryhmä Haun Vainu ilmapallon. Hän on siitä aivan innoissaan. :)

Mä en pysty hankkia, kun mulla on ilmapallokammo. Tiedän kuullostaa oudolta, mutta lapsena sellainen räjähti naaman edessä ja siitä jäi traumat. :nailbiting:

Olen kuullut muistakin jotka pelkää ilmapalloja. Olinkin vähän miettinyt johtuuko ilmapallokammot tämänkaltaisista tapahtumista. Onneksi ilman ilmapalloja tulee hyvin toimeen, eikä lapsesi osaa kaivata kun ei sellaisia ikinä kotona ole. :)

Minä inhoan ilmapalloja. Ne haisevat pahalle ja kahisevat ja kitisevät ikävästi ja tietysti voivat pamahtaa, mikä on minulle pienin kiusa. Lisäksi ne kestävät ikuisuuden ja ovat aina tiellä.

Lapsi tahtoi mieluummin kukan kuin ilmapallon. Selvästi minun lapseni.

Tilattiin vappuaatoksi pallot. Valkattiin netistä ja noudetaan aattona muuten suljetusta kaupasta. Tuetaan kotimaista Juhlamaailmaa, plus oli kätevää kun sai kotona rauhassa valita lukuisista palloista. Ei koskaan osteta palloja etukäteen.

Esikoisella on synttärit viikko vapun jälkeen, toivottavasti pallot kestää siihen asti. Joskus kestävät, joskus taas eivät.

Ostetaan vappupallo joskus myöhemmin. Ei lapsi tajua, että nyt on ilmapalloaika, kun ei olla kaupoissakaan käyty 7 viikkoon.

Mitäs vappupalloille kuuluu? Onko vielä katossa? Meidän pallo on vielä katossa, mutta paljon on lässähtänyt.

Vappupallot edelleen katossa. Pulleutta palloihin saa takaisin pillin avulla puhaltamalla täyttöaukosta ilmaa sisään. Ilmassa pysyvät niin kauan heliumia riittää pallon sisällä.

Takaisin