vanhoja uskomuksia kumpi tyttö/poika?

katra

Oman äänensä löytänyt
Ajattelin avata keskustelun ku mulla ainakin kiinostaa kaikki vanhat uskomukset tai ei niin vanhatkaan. Hauska sit kattoa pitääkö paikkaansa Tässä pari esimerkkiä mitä olen kuullut:

Jos maha on leveä kyseessä olis poika, jos taas pystymaha tyttö.

Jos haluttaa kaikkea mehukasta esim hedelmiä jne kyseessä tyttö, jos taas kaikkea rasvaista ja epäterveellistä kyseessä olis poika.

Testi:

Nosta kädet suoraan eteenpäin noin olkapäidesi korkeudelle, käsien asento kertoo onko kyseessä tyttö vai poika :D
HUOM! älä katso heti seuraavaa viestiä jossa vastaus.

Tota vimppaa oli jossain jenkkilässä tutkittu, tarinan mukaan jokainen piti paikkansa :D Tuttu oli käyny rakenneultrassa ja sielä sanottu et tyttö tulee ja lastenhuone oli maalattu sen mukaan, noh poikahan sieltä tuli kuten tämä testi paljasti jo alussa :D

kahden ekan mukaan meille olis tyttö tulossa mutta vimppa paljastaa että kyseessä olis poika!
 
ja tohon testiin:

Kyseessä on poika mikäli kämmenesi osoittavat kohti lattiaa ja tyttö mikäli kämmenesi ovat kohti kattoa :D
 
Eli mulle tulis tuon testin mukaan poika [:)]

Mä taas oon kuullu että jos leviää sivuille ja voi takaa päi huomata henkilön olevan raskaana tulisi tyttö ja jos taas maha on pallon muotoinen suoraan eteenpäin ja raskautta ei voi havaita takaa lapsi olisi poika.. Oon myös kuullu että makean ja epäterveellinen himo olisi tyttö ja terveellisempi himo (eli hedelmät , porkkanat, ym,) olisi poika.. Ja myös että jos pahoinvointi on reilusti (oksentelua) olisi tyttö ja jos on vain lievä pahoinvointi tai ei ollenkaan (ei oksentelua) niin olisi poika.. Sitten on myös sellanen huhu että kehosi voi viestittää unessa kumpi sukupuoli tulee..

Jos nämä kaikki olisi totta niin mulle tulisi vahvasti poika.. Mut se jää nähtäväksi sitten rakenne ultrassa.. [:D]
 
hauska kun menee niin ristiin. äiti asui aikoinaan varuskunnan lähellä ja solttupojat aina vihelteli sille ku ne meni siitä ohi, vislaukset loppu lyhyeen ku huomasivat kohdalla vatsan ja miehän sielä masussa pullistelin :D

Tuon mieki oon kuullu, että tytöt tekee pahemman pahoinvoinnin. Eli sen puolesta tyttö olis tulossa ku jouduin tiputukseen saakka.

Mitenkähän tuo unihomma sit ku näin unta et vauva synty jo ja hoitaja toi sen mulle ja se oli ainaki kaks vuotias, että hyvin kehittyny :D
 
Mua jotenki huvittaa nää mahan muoto ja muut höpinät.Mulla on 4 poikaa ja kaikkien kohdalla ei oo takaa näkynyt et odotan,vaan maha on ollut edessä.Nyt massu jotenki erinlainen,ei näy juuri ollenkaan ja viikkoja kuitenki jo 17+1.Pojista yökin ekat 13 viikkoa ja nyt ei minkäänlaisia oireiita. ja pojista söin hedelmiä sekä makiaa mutta nyt tekee mieli kebappia ja hedelmiä.Mulla on rakenneultra 14.12 ja ajateltiin et kysytään kumpi tulossa ku mietityttää ku oireet ihan erinlaiset[:D] ja nyt en pysty syömään suklaata yhtään[:D]
 
Katra:[:D] no oli joo aika kehittyny..

Ite nähny sellasta unta että olin menossa ultraan ja ultrassa näky poika ja sitten kun ne massu kuvat tulostettiin pojalla oli vaatteet päällä ja tokaisin poika se on ja lääkäri nauro mulle ja totes ei ku tyttö se on etkö näe.. [:D] tästä ei oo kauaa ku näin unen...

Sit joskus aikoinaan kun odotin tyttöö niin näin unta että mulle tuli postissa paketti ja paketin sisällä oli vastasyntynyt kiinalais tyttö jota luultiin että se oli nukkunut pois niin pitkän reissun jälkeen sit se avas silmät ja sano en minä mitään kuollut ole ja oltiin miehen kans ihan ällistyneitä et se osas jo puhua.. ihme painajaisia.. ja sillon tosiaan sain tytön ( mut ihan suomalaisen [:D]).. ja tää tapahtu 8 v sitte...

Oon myös nähny ihme unia että meinaan hukkua ja vaikka kuinka uin en pääse vedestä poies.. Yleensä heränny uneen et olen oikeasti pidätellyt henkeä ja meinaan heittää laatat ku ollu mukamas siel "veden" alla niin kauan

niiva: Sillon kun ootin tyttöö söin sipsii ja veteli limpparii ku en ennen olis ikinä nähnytkään ja GRILLI se oli se ainut nam nam.. Ja tässä raskaudessa en edes pysty syömään mitään makeeta tai suolaista.. Ja varsinkaan grilliltä haettua..
 
Mulla oli tytöstä maha ja kaikki muukin leveää ja pojasta vain pallo etupuolella eli takaa ei nähnyt yhtään. Nyt tuntuis kans vähän pienemmältä pallolta, takaa ei vielä ainakaan näy mitään ja tosiaan oon laihtunu muualta paitti tosta vatsasta. Ja kämmenet osoitti lattiaan. Toisaalta, musta tuntuu että aina laittaisin automaattisesti kämmenet kohti lattiaa, toiste päin asento tuntuu jotenkin luonnottomalta (olin raskaana tai ei).

Että nähtäväksi jää. Yhdellä korutempulla mulle on ennustettu jo n. 8v sitten kolmea lasta joista viimeisin ois tyttö (kaksi ekaa meni oikein eli tyttö ensin, sitten poika), joten sen mukaan olis tyttö tulossa. Makeanhimo mua enempi vaivaa, pojasta viimeksi maistui suolainen enempi.

Hauskoja nää ennustukset. Se viivajuttu on yks että tuleeko masuviiva vai ei ja meneekö yli navan vai ei. En muista kirveelläkään kummasta aiemmin meni yli mutta erilaiset ne viivat oli ja molemmista ne tuli. Hitsi kun muistaiskin... siihen viivahommaan mä jotenkin uskonkin :-)
 
Mä näin edellisyönä unta että mulla alkoi verinen vuoto, sitten kuristin mun kissan ja lopuksi kävin näistä asioista keskustelua mun isän eli Ridge Forresterin kanssa. Talk about weird dreams. On muuten kamala herätä tuollaisen unen jälkeen kun ei meinaa millään vessassa uskoa ettei ole mitään vuotoa, ja koko päiväksi jää sellanen tuskainen olo.

Meille on sitten varmaan tulossa molemmat kun tekee mieli kaikkea mutta vaihdellen. :D Salmiakki pysyy... Mä en ole noista uskomuksista paljon kuullut, muita kun tuon mahan muotoa koskevan mut sitäkään en nyt muista miten päin mulle se on kerrottu. Ehkä just niin että leveä on tyttö ja etupallo on poika.
 
Ootteko kattonu sitä kiinalaista syntymäkalenteria näillä sivuilla. Se löytyy artikkeleista kategorian poika vai tyttö alta. sen mukaan mulle olis tulossa poika. Mä ja mun sisko ainakin ollaan näköjään synnytty, kuten kalenteri on ennustanu... Sillä on kuulemma 90% varmuus, et osuu oikeeseen. Saas nähdä. [;)]
[align=left] [/align]
 
Kävin kans sen testaamassa ja sen mukaan myös poika tulis.. Kaikki testit tähän saakka on ollut poikia.. saas jännityksellä nähä miten käy..

Tytön kohalla se näytti poikaa ja omalla kohdalla tyttöö.. Mut sehän olikin vain 90% varmuudella....

Sitten oli joku sormustesti missä piti hioo sormusta rannetta kohti hetken sit napata päästä hius pujottaa se siihin ja laittaa navan yläpuolelle ja jos sormus alkaa pyörimään tulis tyttö ja jos alkaa heilumaan edes takas olis poika...
 
Täälä nyt selvis tänään ultrassa että tyttö tulossa ja sen jälkeen aloinkin miettimään että, siis tosiaan! voiko olla  mahdollista että nämä pitää paikkansa! Nami suklaata ja kaikkia sokerista ja suolasta menee ihan vähän vaan, sipsejäkään ei saa ku muutaman palan alas mutta suklaalevy on loppu aika nopeastikki jos pääsen siihen käsiksi :) Onneksi ei kuietnkaan ole painoon hirvittävästi vaikuttanu ku on vaan 6kg tullu koko aikana :)
 
Takaisin
Top