sinapinsiemen
Vasta-alkaja
Hei kaikki!
Aluksi tähän vähän faktaa minusta. Elikkäs oon +20 naisen alku ja kovaa vauvakuumeilua ollu 16 -kesäsestä saakka. Parisuhteen alkaessa aloitin syömään yasminelle e-pillereitä ja myöhemmin yaz merkkiä. Oon syöny tässä 2 liuskaa peräkkäin (tauko ja taas 2 liuskaa jne.) jo jokin aikaa. Ihmettelen, kun on ilmennyt hassuja oireita. Ennen ollu myös, mutta ei todellakaan näin voimakkaita.
Aluksi tähän vähän faktaa minusta. Elikkäs oon +20 naisen alku ja kovaa vauvakuumeilua ollu 16 -kesäsestä saakka. Parisuhteen alkaessa aloitin syömään yasminelle e-pillereitä ja myöhemmin yaz merkkiä. Oon syöny tässä 2 liuskaa peräkkäin (tauko ja taas 2 liuskaa jne.) jo jokin aikaa. Ihmettelen, kun on ilmennyt hassuja oireita. Ennen ollu myös, mutta ei todellakaan näin voimakkaita.
En tiiä heittääkö hormonit härän peppua vai mitä. Minulla on ollut tässä kummallisia oireita (abauttirallaa 4 viikkoa). Elikkäs rinnat ovat arat (nännit tummentuneet, 'nännipihassa' kummallisia 'nystyröitä'), alamasussa menkkamaista kipua sekä alaselkää jomottaa oudosti. Ruokahalua on vaikka muille jakaa ja väsyttää vaikka nukkuis 1-2 päikkärit päivän ainakana. Normaalisti en edes nuku päikkäreitä. Haistan oudon voimakkaasti baanin ym. 'terveelliset ruuat'. Pissillä pitää käydä vähän väliä ja muutenkin outo olo. Mä kävin tässä jo testauttamassa itseni, negaa näytti. Tarkotus ois tehdä toinen testi tässä maanantaina.
Mitäs meinaatte, vosinko olla raskaana pillereistä huolimatta vai kuvittelenko vaan? Olen kyllä ottanut säännöllisesti pillerini. Mietityttää silti. Ei se kyllä maailman loppu ole, vaikka olisinki raskaana.