Vain elämää!

Kuka on suosikkiartistisi kuluvalla Vain Elämää-kaudella?

• Kaikki äänestäjät
    5

ReginaVeritas

Keskustelun kolmiottelija
Helmikuunmammat 2014
Minä katson hyvin vähän televisiota, ja jos katson, katson asiaohjelmia ja dokumentteja. Sellaista monen mielestä tylsää ohjelmaa. Mutta sitten on Vain elämää. Mahtavaa viihdettä!

Kuka on sinun suosikkisi? Entä inhokkisi?

Mä oon pitkään kuunnellu Maijaa! Ekassa jaksossa parhaat vedot oli silti Sannilla ja Anssilla. Ei mulla varsinaisesti ole ketään inhokkia noista, vaikka tuota Antin hehkuttamista en ole koskaan ymmärtäny. Tyyppinä on kyllä super :)

Ainut asia mikä risoo tuossa ohjelmassa on se, että kaikki esitykset kuullaan miksattuina versioina. Haluisin kuulla, miltä biisit kuulostaisi ihan sellaisenaan livetilanteessa vedettynä! Mut kai tuossa on joku tekninen syy, esim. ettei taputukset ja muut äänet häiritse itse musiikkia... Ärsyttää kanssa, kun biiseistä näkyy ennakkoon pätkiä mainoksissa!

Niin ja tosiaan toista jaksoa en ole vielä nähny. Meillä katottiin Possea:D

Minun muistaakseni ihan ensimmäisellä kaudella ei etukäteen tiennyt, mitä kukin laulaa. Nythän jo radiossakin soitetaan ennakkoon joitain Vain elämää-biisejä. :meh:
VilleGalle oli positiivinen yllätys, hauskan oloinen tapaus. Näiden kahden jakson jälkeen minusta on ollut positiivista myös se, ettei ohjelma ole tähän asti ollut "Vain itkua". :)

Minä en ole aiemmin tykännyt Antti Tuiskusta ollenkaan, mutta nyt tämä uusi tuotanto viihdyttää minua jotenkin kamalasti. Häneltä odotan rohkeimpia tulkintoja, siksi hän kiinnostaa minua eniten tällä kaudella. Muita lemppareitani ovat Pave Maijanen ja Anssi Kela. VilleGallesta en pidä, enkä Sannista. Virve Rostin ääni on mielestäni kamala ja Maija Vilkkumaan tähti himmeni minulle joitakin vuosia sitten. :D

Takaisin