Vahinko

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ei voi olla totta
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
E

Ei voi olla totta

Vieras
Taustasta sen verran että yksi 5v lapsi on, tullut pitkien hoitojen avulla. Mulla mahdollisuudet saada lapsia muuten oikeastaan olemattomat.

lapsen isästä olen eronnut jo aikoja sitten, ja nyt pari kk tapaillut uutta miestä. Siis aivan alkutekijöissä.

Kumi on meillä ollut käytössä.
Aika järkytys oli kun viikko sitten tein positiivisen testin. Tämän ei pitäisi olla mahdollista, mutta onpa vaan...

Olin itse heti sitä mieltä että abortti, koska meidän tilanne todella epävakaa enkä uudestaan halua yksin jäädä. Mies antaa mun päättää, hyväksyy molemmat vaihtoehdot. Nyt vkl otti muutaman drinkin ja sen seurauksena ilmeisesti uskalsi paljastaa että haluaisi kyllä lapsen pitää mutta tietysti hyväksyy myös toisen ratkaisun jos sitä haluan.

ja nyt olen sit aivan sekasin. Toisaalta mäkin mietin että tää on aikamoinen ihme, jos kaiken tän läpi tuli. Ollaan molemmat lähemmäs 40 joten tää on kyllä viime hetki lähteä tällaiseen. Miehellä ei lapsia, eikä kuulemma ole ikinä kaivannutkaan, tai hänelle on aina ollut ”ihan sama”. Tulee jos tulee mutta ei harmita ellei tule.

Ei tietenkään kukaan voi vastauksia antaa täällä, lähinnä kai halusin purkaa ajatukset johonkin. Onko joku ollut samassa tilanteessa, että aivan uuden tuttavuuden kanssa käynyt totaalinen vahinko? Mihin päädyitte? Oliko oikea ratkaisu? eniten siis pelottaa se että teen väärän ratkaisun

Olen tehnyt abortin, vaikkakin oli 19v, kadun sitä edelleen. Ikää on 32. Nyt toki 4 lasta, mutta kaduin aborttia syvään. Jos nyt tulisin vahingossa raskaaksi ja lapsia on jo 4, en silti tekisi ellei lapsi olisi varmasti vammainen tai sairas.

Harkitse tarkasti. Tsemppiä päätökseen <3

Iän puolesta molemmilla viime hetket. Ehkä oli tarkoituskin käydä näin?
Tiedän parikin pariskuntaa, jossa vuoden sisällä on tullut lapsi, kihlat, yhteenmuutto ja avioliitto.
Tosin ihan tarkoituksella laitettu se lapsi heti tilaukseen.

Tärkeimmät asiat mietittäväksi:
- miehelle viimeisiä mahdollisuuksia saada lapsi? Teoreettisesti?
- jaksatko itse vauva-arjen?
- jaksatko vauva-arjen, jos jäätkin yksin?
- onko tukiverkostoa?
- onko mies tolkun ja järjen ihminen? Onko rahaongelmia / alko-ongelmia / huumeita / käykö töissä?

Itselläni ei ole kokemusta, mutta sukulainen tuli raskaaksi lähes heti kun oli tavannut lapsen isän. He eivät edes seurustelleet, mutta päättivät pitää lapsen. Vielä ristiäisissä isä oli vain vieraana, mutta hiljalleen alkoivat seurustella, muuttivat yhteen ja saivat vielä toisenkin lapsen ja menivät toisen lapsen jälkeen naimisiin.

Kaiken ei tarvitse mennä suunnitelmien mukaan ja silti voi mennä hyvin.

Takaisin