vahinko raskaus :(

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Vieras
moikka! minä sain kuulla kesäkuussa olevani raskaana :( oltiin miehen kanssa sukupuoli yhdynässä ilman kondoomia :D no alku oli niin että ei voi tulla raksaaksi kun ei saatu edes orgasmia :D mutta sitten sen jälkeen on ollut kummalisia oloja vattas ja maha pyöristynyt   :D olesin yksinhuoltaja ja yksin :(
miten elätän lapsen ja rahoitus :D voiko joku antaa neuvoa asiaa !!!!

Oikeasti hei, voisko tän aloittajan bannata jotenkin? Sama tyyppi tehny selvästi useamman aloituksen joka vie vaan turhaa tilaa asiallisilta viesteiltä.

sori vaan ihmiset tämä tarina on totta :D elikkä olen kuule raskaana  :D mieheni ja minä harrastettiin seksiä ilman kondoomia :D elikkä vauva tulossa ja virallisesti lääkäri kertoi tarinankin elikkä itelläs ei mene läpi

Ihmiset ei varmaan vaan tahdo uskoa, ettei joku vielä tiedä, että vaikka orgasmia ei saisi voi nainen tulla raskaaksi! Miehellä erittyy siemennestettä pitkin yhdyntää eikä vain orgasmissa.

Tukijärjestelmä on Suomessa aika kattava ja Kelasta saa ihan hyvin tukia. Lisäksi tarpeen vaatiessa sosiaalitoimen tuet, jos äiti ei ole ollut töissä, että saisi esim. ansiosidonnaista äitiysrahaa ja myöhemmin vanhempainrahaa. Mut otappa ja kysele Kelasta tai katsele Kelan nettisivuilta mitä tukia voit lapsen kanssa saada.

Ei tässä mistään tahtomisesta ole kyse. Kyllä koulun seksivalistustunnilla kerrotaan touhutipoista..Kerro meille vieras että oletko käynny neuvolassa?

kuulkaa  kaikki !! olen ollut lääkäsrissä ja neuvolassa :) kaikki on mennyt tähän asti todella hyvin :D pitääkö lähettää kuvia kun ette usko mitä puhuttaaan

Takaisin