Vaaleanpunainen ovislima?

Orkidea00

Silmät suurina ihmettelijä
Toinen yrityskierto meneillään km:n jälkeen. En ole tikuttanut ovista, mutta seuraillut vuodon määrää ja koostumusta. Ovislimat alkoivat 5 päivää sitten ja jatkuvat vieläkin. Aiemmin ovislimat tulleet pari päivää ja sitten loppuneet. Normi kierto 29pv ja oviksen olen olettanut ed. kiertojen mukaan olleen kp 14-15 kohdille. Nyt ilmeisesti ovis myöhässä jostain syystä.

Pari päivää sitten ja tänään ilmeni hieman vaaleanpunaista vuotoa ovislimojen seassa. Tällaista ei ole aiemmissa kierroissa ilmennyt. Onko teillä ilmennyt veristä ovislimaa oviksen aikaan/jälkeen?

Muokattu viimeksi:
Tämä ei varmaan hirveästi auta, mutta mulla tuli oviksen aikaan vaaleanpunaista tuhrua keskenmenon jälkeen. Tätä taisi olla jopa muutamassa kierrossa. Ja koskaan ei ole kuulunut tuollainen oire mulla kuvioihin. Eikä sen koomin myöskään ole ollut.

Mietin itse, jos sulla ovis oiskin ollut aiemmin ja kyseessä olisikin kiinnittymisvuoto? 🤗

Hyvä tietää, että tämä voi johtua ihan tuosta keskenmenosta, niin osaa odottaa jatkossa sitä.

Kiinnittymisvuoto on toki myös mahdollinen, mutta mikä oli jännä niin tuo ovislima jatkui vielä tuosta eli kesti yhteensä viikon. Tänään kiertopäivä 24/29, joten en vielä testiä voi tehdä. Muita selviä oireita en ole huomannut verraten edelliseen tärpänneen kierron oireisiin. Tänään alkoi vihlovat aaltoilevat kivut oikealla puolella alavatsaa ja lievä menkkajomotus.

Yritän jaksaa odottaa KP 30 ennen kuin testaan. Epäilen kyllä hieman, että täti tulee kylään kun ei raskausoireita juuri ole ja tuo jomotus alkoi.. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Täällä kans yksi km:n jälkeen oviksen aikaan tuhruttelija, luulin jo että oli menkat kyseessä ja kierto jäi ennätyslyhyeksi ennen kuin loppui ja lämmöt vahvisti oviksen. En tiedä voisko siellä kohdun seinämillä olla vielä jotain ryönää/vanhaa verta joka tulee pois vasta kun limat oikein kunnolla huuhtelee?

Olin jo unohtanut koko asian, mutta nyt taas ovis käsillä ja vaaleanpunainen tuhruttelu runsasta varsinkin seksin jälkeen. Toivottavasti ei vaikuta kummemmin hedelmällisyyteen - jos tätä tulee vielä monessa kierrossa ehkä on hyvä kokeilla pääsisikö jonnekin tsekkaamaan mistä on kyse.

Takaisin