Vastaa ketjuun

Kyllä joo ihmetyttää, ettei poliisi ole sitä ensimmäistäkään rikosilmoitusta kirjannut. Ja tuskin tätä toistakaan. Ei oo mitään kuulunut ainakaan vielä.

Eilen kun olin maalaamassa harrastusporukan kanssa, mun mies soitteli koko ajan ja sit se tuli sinne mua etsimään. Onneks oli ovet lukossa! Vähänkö mä pelkäsin! Soitin poliisille ja onneks äijä sitten lähti ihan omin avuin jo menee.

Illemmalla sain kuulla, et se oli mennyt läheistensä luo toipumaan. Pääsin hakee vähän tavaroita pois "kotoa". Oli kyllä niin hirvittävää katseltavaa se tuho, mitä se on siellä saanut aikaan! Kaikki mitä oon siellä tehnyt, kaikki on tuhottu! Turhaan mä mitään siellä tein, turhaa oli kaikki vaivannäkö. Kaiken se on tuhonnut. Toivottavasti saan vielä loputkin suht ehjänä säilyneet tavarat sieltä pois.

Ja kunpa vaan pysyisin lujana, enkä enää palaisi siihen helvettiin! Mun ei kuulu joutua elää pelossa. Eikä kenenkään kuulu joutua kokee minkäänlaista väkivaltaa.  Kahteen viikkoon vain kahtena yönä olen saanut nukuttua.  Ja nyt olen flunssassa.  Ei kiva. En jaksaisi enää oikein mitään. Ihan lopussa olen. Voimat loppuivat jo ajat sitten. Välillä toivoo jo et pääsisi pois tästä maailmasta. Silti yritän jotenkin vaan selvitä, jaksaa aina seuraavaan päivään, taustalla jatkuva pelko siitä mitä seuraavaksi vielä tapahtuu.

Takaisin