Vastaa ketjuun

Kiitos! Yritän pysyä lujana enkä palaa sinne enää. Olen tehnyt lähiaikoina 2 rikosilmoitusta, mutta poliisi sanoi ettei sitä ensimmäistäkään ollut kirjattu! Eikä tästä toisestakaan ole kuulunut vieläkään mitään. Vähän ihmetyttää. Pahoin pelkään et mieheni on asian takana.

Olen nyt onneksi turvassa, mutta pelkään koko ajan. Mies on käynyt useita kertoja etsimässä mua ja yrittää soitella vähän väliä. En vastaa. Onneksi mulla on tukijoukot ja onneksi mua ymmärretään ja uskotaan. Pelkään vaan et mieheni yrittää näytelmällään saada kaikki puolelleen ja näyttelemällä itse tervettä yrittää leimata mut hulluksi, ettei kukaan uskoisi mua ja et kaikki alkaisi painostaa mua menee takas. Todella toivon ja rukoilen, ettei näin käy! Käyn terapiassa ja ensi viikolla tapaan väkivaltaa kokeneiden kanssa työskentelevään tyyppiin. Se on onneksi jo ennestään tuttu tyyppi. En mä uskalla luottaa enää yhteenkään mieheen. Mua ei kai ole tarkoitettu avioliittoon, koska puolisoksi tulee toinen toistaan pahempia ja väkivaltaisempia miehiä.

Kunpa vaan pysyisin lujana, enkä uskoisi mitään mieheni puheita enkä menisi sen ansaan!

Takaisin