Itse olin myös vuosia väkivaltaisessa parisuhteessa. Alussa kaikki oli ihanaa, kuin sadussa yleensä. Kaikki alkoi siitä kun ensimmäisen kerran sanoin ei johonkin asiaan jonka hän oli päättänyt. Ja tämän EI:n myötä sainkin viettää aikana yksin kotona kun mies huiteli ties missä, itse en siis olisi saanut poistua kodistamme. Kun sen ”virheen” tein että lähdin ystäväni luokse hänen ollessa muualla sain kuulla olevani huora ja kuinka pettynyt hän minuun oli. Ensin oli vai henkistä väkivaltaa kunnes tuli kerta jolloin tulin kotiin myöhemmin kuin hän ja kun olin menossa nukkumaan häneen viereensä hän pomppasi sängystä ylös ja painoi tyynyn kasvoilleni niin etten saanut henkeä.. tilanne päättyi siihen että sain hänet potkaistua päältäni ja sängystä alas. Tämän seurauksena hän meni sohvalle nukkumaan koska pahoitin hänen mielensä. Seuraavan kerran olin taas ollut ystäväni luona (kun hän jätti taas minut yksin kotiin odottamaan milloin taas tarvitsisi minua) viettämässä iltaa ja mennyt nukkumaan sohvalle ettei tyyny episodi toistuisi sain aamulla kokea jo hiukan enemmän kuinka vihainen hän tällä kertaa oli. Tarrasi käteeni kiinni kun olin menossa vessaan ja riepotteli ympäri asuntoa huoraksi haukkuen. Jälkeen päin sanoin taas kuinka pettynyt oli minuun ja kuinka haluaisi lopettaa seurustelun, koska ei voinut elää suhteessa jossa hänet pakotettiin väkivaltaan vaikka toisaalta olin ihan itse saanut sen omalla käytökselläni aikaan. - SYY HÄNEN VÄKIVALTAISUUTEENSA OLI SIIS MINUSSA. Elämä jatkui mustelmia peitellen kunnes en enään jaksanut, pakotin itseni avaamaan silmät ja lähtemään suhteesta. Sitten tuli henkinen väkivalta. Vuokrasopimus joka oli meidän molempien yhteinen oli seuraava askel eron kynnyksellä. Vuokrat jäivät maksamatta, sähköt menivät poikki ym. Kun viimein sain oman asunnon ja muutin pois suljin oven tähän entiseen elämääni lopullisesti. Hän on ottanut yhteyttä kymmeniä kertoja mutten ole kokenut tarvetta vastata mihinkään niistä. Lähteminen oli todella vaikeaa mutta ehdottomasti kannattavaa, kokemusta rikkaampana eteenpäin!