Aikoinaan kirjoitin päiväkirjaa näistä tapahtumista kun yritin vakuuttaa itselle että on pakko päästä eroon. Yritin erota ekasta tällaisest suhteest yhteensä 4 kertaa joist tää 4.onnistui. Hän yrittää edelleen kyykyttää ja alistaa mua lasten kautta, ja joskus kun oon heikommalla tolalla en voi olla yhteydessä ees lasten asioissa, koska mä tunnen ne sen uhkaukset vaikka ne ei muille näyttäydykään.
Nyt kun luin tarinoitani , luin sen kirjan ja samaan aikaan käyn terapiassa niin vointi meni huonommaki. Ärsyttää mutta uskon että tästä parannutaan.
Tuosta suhteesta päästyäni päädyin taas epävakaaseen suhteeseen jossa hirveesti manipulointia ja valehtelua ja väkivaltaista käytöstä monella lailla. Ja miksi siitäkään ei päässyt pois???? Se on se häpeä ja myös se että luulee et jonain päivänä siihen tulee se "happy end"
Suosittelen sitä kirjaa kyllä jos on ollutkaan tällaisessa suhteessa, se selittää paljon asioita jouta minäkin mietin usein, että miten hitossa olen joutunut tähän ja miksen pääse pois... ja että miksi tää on näin ja miksi se ei vaan mene pois ja kiusaa jotain muuta.