Hieno huomata, etten oo ainoo jolla on/ollu vähäisiä oireita. Itse olen tosin vielä aika alussa, rv 7+2, mutta aika vähäisiks on oireet jääneet. Aluksi tuli väsymys, mitä esiintyy silloin tällöin ja iltaisin pystyn valvomaan pitkään. Vain muutamana aamuna on ollut huono olo, joskus myös ollut pitkin päivää huonovointisuutta. Muutamat ruuat ja juomat ei enää maistu, ja ne mitkä eivät ennen ole maistuneet, ovat nyt sitten hyviä. Nännit ovat oleet kipeät ja arat, mutta nyt huolettaakin, kun toinen nänneistä ei ole enää niin kipeä. Kipu on lähinnä siirtynyt tuonne kainalon seudulle, kun taas toisessa rinnassa on juuri toisin päin, että nänni on kipeä mutta muuten ei. Jotkut hajut ovat nyt paljon pistävämpiä kuin ennen. Öisin joudun nousemaan 1-3 kertaa vessaan. Palelen jatkuvasti, vaikka ulkonakin olisi helle-ilma.
Onhan tässäkin oireita listattuna vaikka kuinka, mutta silti tuntuu, että jokin ei ole kunnossa. [:(] Mielessäni on käynyt, että olisiko tämä kohdun ulkoinen raskaus, sillä luin joltakin sivustolta, että jos alavatsaa aristaa vain toiselta puolelta tunnusteltaessa, niin kyseessä voi olla kohdun ulkoinen raskaus. Olen kuitenkin lukenut aika paljon aiheesta ja muiden kokemuksista ja nyt en enää tiedä mihin pitäisi uskoa. Ensimmäinen neuvolakäyntini on torstaina ja vähän harmittaa kun siellä ei tehdä vielä mitään gynekologista tutkimusta.